Το χάσμα που υπάρχει στις επενδυτικές στρατηγικές μεταξύ των ξενοδοχείων, αποκαλύπτει έρευνα της Expedia Group.

Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες έχουν 77% περισσότερες πιθανότητες να αυξήσουν τις επενδύσεις τεχνολογίας.
Αντίθετα τα ανεξάρτητα και μικρά ξενοδοχεία δίνουν προτεραιότητα σε ανακαινίσεις.
Η έρευνα δείχνει την τεράστια διαφορά μεταξύ της αλυσίδας και ανεξάρτητων ξενοδοχείων όσον αφορά την προτεραιότητα στις επενδύσεις τεχνολογίας.
Οι μικρές ανεξάρτητες ιδιοκτησίες δίνουν προτεραιότητα στις ανακαινίσεις δωματίων.

Το κόστος, ο βασικός παράγοντας

Το κόστος εξακολουθεί να αποτελεί το βασικό εμπόδιο με την υιοθέτηση τεχνολογίας για πολλούς ξενοδόχους.
Σχεδόν τα μισά από τα μικρά ανεξάρτητα ξενοδοχεία που συμμετείχαν στην έρευνα υποστήριξαν ότι οι αποφάσεις επένδυσης στην τεχνολογία βασίζονται στην προσιτότητα και την αξία.
Αντίθετα, περισσότερα από τα μισά ξενοδοχεία αλυσίδας έχουν προτεραιότητα σε τεχνολογία που ενσωματώνει άψογα με τα υπάρχοντα συστήματα τους.

To μεγάλο χάσμα

“Είμαστε μάρτυρες σε ένα μεγάλο χάσμα μεταξύ των ακινήτων και των επενδύσεων τους, δήλωσε ο Ait Voncke, ανώτερος αντιπρόεδρος της ομάδας Expedia.
Η τεχνολογία έχει τη δύναμη να εξισορροπήσει το πεδίο δράσης για τους ξενοδόχους όλων των μεγεθών”.

Η Expedia Group θεωρεί ότι το κενό αυτό αποτελεί ευκαιρία, καθώς η λειτουργία ενός μικρού ακινήτου γενικά σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες διαπερνούν πολλαπλές ευθύνες. Έχει εισαγάγει βελτιώσεις στην πλατφόρμα Expedia Partner Central Central για περαιτέρω εξορθολογισμό των καθημερινών εργασιών και παροχή σχετικών πληροφοριών.

Το 54% των ξενοδοχείων θα αυξήσει τους προϋπολογισμούς τους το 2019 για την τεχνολογία, ενώ μόνο το 8% θα τους μειώσει.

Παρ’ όλα αυτά επισημαίνει η Expedia, η αξιοποίηση της τεχνολογίας είναι όλο και πιο σημαντική. Τα ξενοδοχεία αναγνωρίζουν πώς μπορούν να αποκτήσουν βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με στρατηγικές επενδύσεις τεχνολογίας.