Σύνταξη: tourismtoday.gr
Παρά τις προκλήσεις των τελευταίων μηνών, τα δεδομένα δείχνουν πολλές θετικές τάσεις για τον ταξιδιωτικό κλάδο. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η αύξηση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, οι υψηλότερες μέσες ημερήσιες χρεώσεις στα ξενοδοχεία και τα χαμηλότερα ποσοστά ακύρωσης.
Το Expedia Group δίνει στους ξενοδόχους μια καλύτερη ματιά στις πιο σχετικές τάσεις για τα ξενοδοχεία.
Συγκέντρωσε τις κορυφαίες πληροφορίες για το υπόλοιπο του 2022 με τα πιο πρόσφατα δεδομένα για το δεύτερο τρίμηνο.
Οι 5 κορυφαίες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν τα ξενοδοχεία
1. Η ζήτηση ξενοδοχείων είναι μεγάλη, παρά το αυξανόμενο κόστος
Το 2ο τρίμηνο συνέχισε τη δυναμική από το 1ο τρίμηνο με έντονη αύξηση της ζήτησης, με αποτέλεσμα τις υψηλότερες κρατήσεις καταλυμάτων στην ιστορία του Ομίλου Expedia.
Οι συνολικές ακαθάριστες κρατήσεις αυξήθηκαν κατά διψήφιο ποσοστό από έτος σε έτος το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η ζήτηση ταξιδιών συνέχισε να αυξάνεται.
Εκτός από την ισχυρή ζήτηση για καταλύματα, το δεύτερο τρίμηνο παρουσίασε αύξηση 40% στις διανυκτερεύσεις σε δωμάτια και αύξηση 9% στις μέσες ημερήσιες τιμές διαμονής (ADR) σε σχέση με το τρίμηνο.
2. Οι μακρινοί προορισμοί επιστρέφουν
Μία από τις πολλά υποσχόμενες τάσεις είναι η σημαντική αύξηση της ζήτησης για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων (πτήσεις με διάρκεια 4+ ωρών) καθώς οι ταξιδιώτες πήγαιναν πιο μακριά.
Κατά το δεύτερο τρίμηνο, σημειώθηκε αύξηση 50% από έτος σε έτος στην παγκόσμια ζήτηση ταξιδιωτών για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
3. Οι ταξιδιώτες αναζητούν να κάνουν κράτηση για ταξίδια στο εγγύς μέλλον
Το περασμένο τρίμηνο είδαμε μια σημαντική αύξηση στους ταξιδιώτες που έκαναν κράτηση πιο έξω, η οποία πιθανότατα οφειλόταν στον προγραμματισμό για ταξίδια στα μέσα του έτους που περιελάμβαναν καλοκαιρινά ταξίδια στο βόρειο ημισφαίριο.
Ωστόσο, αυτό το τρίμηνο είδαμε μεγαλύτερη ανάπτυξη στον βραχυπρόθεσμο έως μεσοπρόθεσμο προγραμματισμό.
Το παράθυρο αναζήτησης από 0 έως 90 ημέρες σημείωσε ανάπτυξη, αυξάνοντας περισσότερο από 5% σε σχέση με το τρίμηνο, και το παράθυρο 61 έως 90 ημερών σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση κατά 15%.
4. Η συμμετοχικότητα είναι στο επίκεντρο των καταναλωτών κατά την αναζήτηση και την κράτηση ταξιδιού
Οι καταναλωτές δίνουν προσοχή στο πόσο συμμετοχικοί είναι οι πάροχοι ταξιδιών και θέλουν να δουν την προσβασιμότητα και την ποικιλομορφία να ενσωματώνονται στις ταξιδιωτικές επιλογές και στη διαφήμιση.
Το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι σημαντικό οι ταξιδιωτικοί πάροχοι να ανταποκρίνονται στις ανάγκες προσβασιμότητας όλων των ταξιδιωτών.
Οι καταναλωτές είναι επίσης πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ταξιδιωτικούς παρόχους που δεσμεύονται ενεργά να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς.
Επτά στους 10 καταναλωτές θα επέλεγαν έναν προορισμό, ένα κατάλυμα ή μια επιλογή μεταφοράς που να είναι πιο περιεκτική για όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμα κι αν είναι πιο ακριβό.
Οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι παρέχουν προσβάσιμες και χωρίς αποκλεισμούς εμπειρίες σε κάθε ταξιδιώτη και ότι ενσωματώνουν τη συμμετοχή στις προσπάθειές τους μάρκετινγκ.
5. Οι καταναλωτές αναζητούν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές και θα πληρώσουν περισσότερα για αυτές
Η βιωσιμότητα είναι ένα άλλο βασικό στοιχείο στο οποίο δίνουν προσοχή οι καταναλωτές και βασίζουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις. Το 90% αναζητά βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές και το 65% θα ήθελε να επιλέξει μια φιλική προς το περιβάλλον μεταφορά ή διαμονή στο επόμενο ταξίδι. Πάνω από το 50% από αυτούς θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμη διαμονή.
Οι ταξιδιώτες που αναζητούν ξενοδοχεία θέλουν περισσότερες πληροφορίες (47%) από παρόχους καταλυμάτων για την βιωσιμότητα. Με αυτήν την αύξηση της εστίασης των καταναλωτών στα βιώσιμα ταξίδια, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις προσπάθειές τους για βιωσιμότητα στους ιστότοπους τους και στο υλικό μάρκετινγκ τους.