Περισσότερες εγχώριες διακοπές πραγματοποίησαν οι Βρετανοί το καλοκαίρι που πέρασε, κυρίως λόγω του ισχυρού τουριστικό μάρκετινγκ της χώρας αλλά και της αδύναμης λίρας, αναφέρει η Expedia.
Πιο αναλυτικά, οι ξενοδόχοι του Ηνωμένου Βασιλείου κατέγραψαν έντονη ανάπτυξη, με παράλληλη αύξηση της ζήτησης των ξενοδοχείων από τους εγχώριους ταξιδιώτες, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από την ομάδα της Expedia.
Ταυτόχρονα, ανοδική ήταν και η ζήτηση για ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν από εγχώριους ταξιδιώτες με ποσοστό άνω του 20% στην περίοδο αιχμής Ιουλίου έως Σεπτεμβρίου σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2016, με πολλές βρετανικές περιοχές διακοπών και πόλεις να καταγράφουν έντονη τουριστική ζήτηση.
Η διεθνής και εγχώρια ζήτηση για τις περιοχές του Kent, Surrey, Essex και Yorkshire, παράλληλα με τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς Cotswolds, Lake District και Cumbria, παρουσίασαν διψήφιες αυξήσεις στη ζήτηση άνω του 20%.
Το Εδιμβούργο πλασαρίστηκε ως ο δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο συνολικά μετά το Λονδίνο, μια αύξηση 5% σε ετήσια βάση στη ζήτηση, με τη Γλασκόβη να καταλαμβάνει την 5η θέση.
Οι βρετανοί ξενοδόχοι είδαν τους ταξιδιώτες στο εξωτερικό να αυξάνονται, ενώ η ζήτηση από την Ισπανία αυξήθηκε σχεδόν κατά 185%. Οι επισκέπτες από την Ιρλανδία αυξήθηκαν σχεδόν κατά 95%, ενώ οι τουρίστες από τη Βραζιλία και τις ΗΠΑ σημείωσαν αύξηση κατά 115% και 40% αντίστοιχα.
Η μέση ημερήσια τιμή για τα δωμάτια ξενοδοχείων στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε συνολικά, κυρίως με τους ταξιδιώτες από την Πολωνία, την Αυστρία, την Ινδία, την Ταϊλάνδη και την Αυστραλία να ξοδεύουν περισσότερα, σύμφωνα με την έρευνα.
Η διευθύντρια διαχείρισης της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας της Expedia, Julie Cheneau, δήλωσε: “Συνολικά, τα συνεργαζόμενα με εμάς ξενοδοχεία απόλαυσαν μια θετική θερινή περίοδο, με εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι ξενοδόχοι του Ηνωμένου Βασιλείου επωφελήθηκαν από μια συνεχιζόμενη και ισχυρή εκστρατεία μάρκετινγκ από τη VisitBritain που αναδεικνύει εκδηλώσεις και δραστηριότητες σε όλη της Βρετανία. Αυτό, πιθανόν μαζί με την «αδύναμη» λίρα, σημαίνει ότι τόσο οι διεθνείς όσο και οι εγχώριοι ταξιδιώτες επιλέγουν να κάνουν διακοπές στο Ηνωμένο Βασίλειο».