Οι ταξιδιώτες χρειάζονται διαβεβαίωση σε κρίσιμους τομείς όπως η ευελιξία, η καθαριότητα και η επικοινωνία για την κράτηση στο μέλλον. Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα του Expedia Group.

  • Ένας στους δύο ταξιδιώτες αισθάνεται “άνετος” ή “ενθουσιασμένος”, για ένα ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Αν και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ταξίδια διαφέρει ανά χώρα και γενιά, η σημασία των μέτρων υγιεινής, της ευελιξίας και της οικονομικής ηρεμίας είναι πιο καθολική.

  • Τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι μέτρα όπως η επιβολή της μάσκας, οι ανέπαφες υπηρεσίες και η ευελιξία, συμπεριλαμβανομένων των εύκολων επιστροφών χρημάτων ή των πολιτικών ακύρωσης, είναι σημαντικά κίνητρα για το επόμενο ταξίδι τους.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών ακύρωσαν ένα προγραμματισμένο ταξίδι λόγω COVID-19. Και μόνο το ένα τρίτο των ταξιδιωτών έχουν ταξιδέψει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

  • Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να κάνουν ταξίδια μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου 2021.
  • Βραζιλιάνοι, Κινέζοι και Μεξικανοί ταξιδιώτες έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να ταξιδέψουν ακόμη νωρίτερα. Μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου 2021.
  • Οι ταξιδιώτες Generation Z και millennial έχουν 1,5 φορές περισσότερες πιθανότητες από άλλες γενιές να κάνουν ένα ταξίδι αναψυχής από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2021.
  • Το 57% ταξιδιωτών δήλωσαν ότι θα ταξιδεύουν πιο άνετα όταν το εμβόλιο διατεθεί ευρέως.
  • Επτά στους 10 ταξιδιώτες θα αναζητήσουν ευελιξία, όπως ταξιδιωτική ασφάλιση και προστασία ταξιδιού, πλήρεις ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων για μεταφορά και διαμονή.

 

Παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις μεταφοράς και διαμονής

Οι ταξιδιώτες θέλουν διαβεβαιώσεις ότι οι πάροχοι ταξιδιών και διαμονής ακολουθούν και εφαρμόζουν πρωτόκολλα πανδημίας.

  • Η χρήση μάσκας και η επιβολή (50%), το κόστος (47%) και οι εύκολες επιστροφές χρημάτων ή οι πολιτικές ακύρωσης (45%) θα είναι οι κυριότεροι παράγοντες στις μελλοντικές αποφάσεις μεταφοράς.
    Αν και η σημασία που αποδίδεται σε κάθε ποικίλλει ανάλογα με τον τρόπο μεταφοράς.
  • Για μελλοντικά αεροπορικά ταξίδια, έξι στους 10 ταξιδιώτες θα ήταν πιο άνετοι αν εφαρμόζονταν τα μέτρα κοινωνικής απόστασης.

Τα κατάλληλα πρωτόκολλα υγιεινής COVID-19 παίζουν ρόλο στις μελλοντικές αποφάσεις διαμονής το 2021 για περισσότερους από τους μισούς ταξιδιώτες.
Και αυτός είναι ο κύριος παράγοντας σε όλους τους τύπους διαμονής. Από αλυσίδες ξενοδοχείων και μπουτίκ έως ενοικιάσεις διακοπών ή διαμονή με την οικογένεια ή τους φίλους.

  • Αυτές περιλαμβάνουν την εξυπηρέτηση και παραλαβή δωματίου χωρίς επαφή (24%) και τις επιλογές υπηρεσιών ξενοδοχείου χωρίς επαφή (23%).

Εμπνευσμένα μελλοντικά ταξίδια

  • Οι ταξιδιώτες στρέφονται σε διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία για πληροφορίες και ταξιδιωτικό σχεδιασμό 24% περισσότερο από ό, τι πριν από την πανδημία.
  • Oι ιστότοποι προορισμού είδαν 20% αύξηση στη χρήση ως εργαλείο σχεδιασμού.
  • Οι εικόνες και τα ενημερωτικά μηνύματα στις ταξιδιωτικές διαφημίσεις έχουν 20% μεγαλύτερη επιρροή από την προ-πανδημία, μαζί με ταξιδιωτικούς οργανισμούς και ειδικούς.

Αυτό αντικατοπτρίζει τη μετατόπιση των προτεραιοτήτων των ταξιδιωτών το 2021. Τα μέτρα υγιεινής και ευελιξίας προσπερνούν εμπειρίες και δραστηριότητες. Δείχνει επίσης την αυξημένη σημασία ενημερωμένων πληροφοριών από αξιόπιστες πηγές.

Βασικές πληροφορίες και μάρκετινγκ από την Expedia

Αναζωογόνηση και επαναφόρτιση

Η πανδημική κούραση αρχίζει. Και η ζήτηση συνεχίζει να αυξάνεται καθώς οι άνθρωποι επιλέγουν ταξίδια αναψυχής για αναζωογόνηση και επαναφόρτιση.

Εμπνεύστε τους ταξιδιώτες που εξακολουθούν να ονειρεύονται και προσελκύστε όσους είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν. Πως; Με περιεχόμενο και μηνύματα, επισημαίνοντας “ξεκούραση” και “χαλάρωση”.

Υγιεινή και ευελιξία

Οι ταξιδιώτες θέλουν να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο για την υγεία τους. Και να προστατεύσουν τον εαυτό τους και τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Οι πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα πανδημίας θα πρέπει να βρίσκονται στο προσκήνιο της επικοινωνίας επωνυμίας και το 2021. Να υποστηρίζονται από ευελιξία κρατήσεων ή πλήρη επιστροφή χρημάτων για να παρέχουν στους ταξιδιώτες οικονομική ηρεμία.

Καθησυχαστικό περιεχόμενο

Χρησιμοποιήστε πολλά κανάλια – συμπεριλαμβανομένων των ειδησεογραφικών μέσων, των ταξιδιωτικών ιστότοπων και της διαφήμισης – για να μοιραστείτε καθησυχαστικό περιεχόμενο και εικόνες.

Όπως μηνύματα και εικόνες που δείχνουν κοινωνική απόσταση ή μειωμένη χωρητικότητα, υπηρεσίες χωρίς επαφή, πολιτικές επιβολής μάσκας και υψηλά μέτρα υγιεινής.