Σύνταξη tourismtoday.gr

Την ικανοποίηση τους για αλλαγές όπως η εφαρμογή ζωνών επισκεψιμότητας και η αποδοτικότερη διαχείριση της έκδοσης εισιτηρίων σε Μουσεία και τους Αρχαιολογικούς Χώρους, εκφράζουν η FedHATTA και ο ΗΑΤΤΑ.
Εκτιμούν ότι οι αλλαγές -που εισήχθησαν με εγκύκλιο που εξέδωσε το προηγούμενο διάστημα ο ΟΔΑΠ- θα συμβάλουν στην ουσιαστική αναβάθμιση της εμπειρίας των τουριστών στη χώρα μας.

Το περιεχόμενο της εγκυκλίου, που αναφέρεται στα καθήκοντα Διαχειριστή Εσόδων ηλεκτρονικού εισιτηρίου (e-ticket), την αναθεώρηση των όρων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τη νέα έκδοση της διαδικτυακής εφαρμογής έκδοσης εισιτηρίων για τα Μουσεία και τους Αρχαιολογικούς Χώρους, αποτελούσε αίτημα του κλάδου των ελληνικών τουριστικών γραφείων, τα οποία πλέον έχουν στη διάθεσή τους πιο αποδοτικά εργαλεία για να διασφαλίζουν την ομαλή διακίνηση των πελατών τους και επισκεπτών της χώρας μας στους χώρους του αρχαίου Ελληνικού πνεύματος, εξασφαλίζοντας τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών για τους τουρίστες χωρίς περιττή ταλαιπωρία.

Για τα τουριστικά γραφεία είναι πολύ σημαντική η νέα δυνατότητα να εκδίδουν παράλληλα με τα κανονικά εισιτήρια και αυτά που είναι είτε δωρεάν είτε μειωμένου αντιτίμου χωρίς να απαιτείται επιπλέον αναμονή για τον έλεγχο των δικαιολογητικών. Αυτός πλέον πραγματοποιείται, όπως είναι λογικό, κατά την είσοδο των επισκεπτών, μειώνοντας το χρόνο αναμονής των γκρουπ για την είσοδό τους και αναβαθμίζοντας έτσι το επίπεδο εξυπηρέτησης των τουριστών.

Επιπλέον, η εφαρμογή ζωνών επισκεψιμότητας στους χώρους με μεγάλη προσέλευση επισκεπτών, θα συμβάλει επίσης στον εκσυγχρονισμό της εικόνας της χώρας μας.

O Πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λ. Τσιλίδης δήλωσε ότι “επιτέλους εξαλείφονται οι δυσλειτουργίες που ταλάνιζαν τους τουρίστες μεταξύ Ροβέρτου Γκάλι και εισόδου της Ακρόπολης, αλλά και σε όλους τους υπόλοιπους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας όπου η προσέλευση επισκεπτών είναι μαζική και απαιτεί οργανωτική ετοιμότητα από τα τουριστικά γραφεία.
Επιτέλους εφαρμόζονται βελτιώσεις που αναβαθμίζουν ουσιαστικά το ποιοτικό επίπεδο εξυπηρέτησης των επισκεπτών”.