Τον Ιούνιο, η Finnair μετέφερε 907.300 επιβάτες, αριθμός που ήταν 609,4% περισσότεροι από τον Ιούνιο του 2021. Ο αριθμός των επιβατών τον Ιούνιο του 2022 ήταν 16,6% περισσότεροι από τον Μάιο του 2022 (τα μηνιαία στοιχεία δεν είναι πλήρως συγκρίσιμα καθώς ήταν μια μέρα λιγότερο τον Ιούνιο).

Ο αντίκτυπος του COVID-19, συμπεριλαμβανομένων των αυστηρών ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβλήθηκαν από πολλές χώρες, εξακολουθούσε να επηρεάζει τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης και ήταν ιδιαίτερα ορατός στα στοιχεία της Ασίας. Ο ρωσικός εναέριος χώρος έκλεισε στα τέλη Φεβρουαρίου λόγω των αντικυρώσεων που σχετίζονται με τον πόλεμο στην Ουκρανία, που οδήγησαν σε ακυρώσεις δρομολογίων και συχνοτήτων στην ασιατική κυκλοφορία. Χάρη στην ισχυρή ζήτηση για φορτίο, η Finnair, ωστόσο, συνέχισε να δραστηριοποιείται στους περισσότερους από τους ασιατικούς προορισμούς της παρά τα μεγαλύτερα δρομολόγια. Έτσι, ο αρνητικός αντίκτυπος του κλεισίματος του εναέριου χώρου στα μεγέθη της επιβατικής κίνησης της Ασίας, που είχαν ήδη επηρεαστεί από την πανδημία, παρέμεινε μέτρια τον Ιούνιο. Τα αναφερόμενα στοιχεία κυκλοφορίας δεν λαμβάνουν υπόψη τα μεγαλύτερα δρομολόγια που προκαλούνται από το κλείσιμο του εναέριου χώρου.

Η συνολική χωρητικότητα, μετρούμενη σε Διαθέσιμα Χιλιόμετρα Καθισμάτων (ASK), αυξήθηκε τον Ιούνιο κατά 352,8% από έτος σε έτος και κατά 2,0% σε μηνιαία βάση. Η Finnair εκτελούσε, κατά μέσο όρο, 255 καθημερινές πτήσεις (συμπεριλαμβανομένου μόνο φορτίου), οι οποίες ήταν 214,8% περισσότερες από τον Ιούνιο του 2021 αλλά 2,3% λιγότερο από τον Μάιο του 2022. Οι διαφορές μεταξύ των στοιχείων χωρητικότητας σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2021 εξηγούνται από το μεγαλύτερο μέσο στάδιο διάρκεια των πτήσεων που εκτελούνται και με το μεγαλύτερο εύρος των αεροσκαφών που εκτελούνται. Η κίνηση της Finnair, μετρούμενη σε Χιλιόμετρα Επιβατών εσόδων (RPKs), αυξήθηκε κατά 941,7% σε ετήσια βάση και κατά 31,5% σε μηνιαία βάση. Ο Συντελεστής Φορτίου Επιβατών (PLF) αυξήθηκε κατά 45,1% μονάδες σε ετήσια βάση και κατά 17,9% μονάδες σε μηνιαία βάση στο 79,8%.

Η αύξηση ASK στην κίνηση στην Ασία ήταν 163,2% από έτος σε έτος. Η χωρητικότητα του Βόρειου Ατλαντικού αυξήθηκε κατά 508,5%. Στην ευρωπαϊκή κίνηση, τα ASK αυξήθηκαν κατά 521,7%. Οι ΑΣΚ στην κίνηση εσωτερικού αυξήθηκαν κατά 150,6%.

Τα RPK αυξήθηκαν στην κίνηση στην Ασία κατά 1.277,0%, στην κίνηση στον Βόρειο Ατλαντικό κατά 1.771,2%, στην κίνηση στην Ευρώπη κατά 785,1% και στην κίνηση εσωτερικού κατά 179,2% σε ετήσια βάση.

Το PLF βελτιώθηκε ιδιαίτερα στην κίνηση στην Ασία (75,3%) και στην κίνηση στον Βόρειο Ατλαντικό (78,5%) τον Ιούνιο. Το PLF ήταν 82,5% στην ευρωπαϊκή κίνηση και 81,4% στην κίνηση εσωτερικού.

Ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε στην ασιατική κίνηση κατά 1.282,5% από έτος σε έτος. Στην κίνηση του Βόρειου Ατλαντικού, ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά 1.728,8% σε 67.000, που αποτελεί νέο ρεκόρ. Στην ευρωπαϊκή κίνηση, ο αριθμός των επιβατών αυξάνεται κατά 661,9% και στην εσωτερική κίνηση κατά 229,7%.

Παρά το κλείσιμο του ρωσικού εναέριου χώρου, τα περισσότερα μεγέθη φορτίου βελτιώθηκαν από έτος σε έτος, αν και τα στοιχεία του Ιουνίου ήταν ελαφρώς πίσω από τον Μάιο του 2022. Τα διαθέσιμα προγραμματισμένα τονοχιλιόμετρα φορτίου αυξήθηκαν κατά 185,9% από έτος σε έτος (μειώθηκαν κατά 10,1% από μήνα σε μήνα) και Τα έσοδα από τα προγραμματισμένα φορτηγά τονοχιλιόμετρα αυξήθηκαν κατά 126,1% (μειώθηκαν κατά 11,4% σε μηνιαία βάση), τόσο λόγω του αντίκτυπου της πανδημίας COVID-19 στις προγραμματισμένες πτήσεις, ειδικά στην ασιατική κίνηση, τον Ιούνιο του 2021. Διαθέσιμα σχετικά με το φορτίο τα τονοχιλιόμετρα αυξήθηκαν κατά 59,4% σε ετήσια βάση (μειώθηκαν κατά 10,3% σε μηνιαία βάση) και τα έσοδα τονοχιλιόμετρα αυξήθηκαν κατά 24,6% (μειώθηκαν κατά 11,3% σε μηνιαία βάση). Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν επίσης τις πτήσεις μόνο για φορτίο, οι οποίες, ωστόσο, αντικαταστάθηκαν σχεδόν εξ ολοκλήρου από τακτικές επιβατικές πτήσεις που μεταφέρουν φορτίο τον Ιούνιο.

Τον Ιούνιο, το 72,8% όλων των πτήσεων της Finnair έφτασαν κανονικά (87,9%). Οι επιδόσεις στην ώρα μειώθηκαν από έτος σε έτος και επηρεάστηκαν από διάφορες προκλήσεις ικανότητας στο ευρωπαϊκό σύστημα αερομεταφορών. Ωστόσο, ο κόμβος του Ελσίνκι της Finnair λειτουργεί καλά και η σχετική έγκαιρη απόδοση της Finnair ήταν καλή.