Ο αντίκτυπος της πανδημίας COVID-19 ήταν ορατός στα στοιχεία της κυκλοφορίας του Οκτωβρίου για τη Finnair, ενώ η ζήτηση φορτίου εξακολουθεί να είναι ισχυρή.

Τον Οκτώβριο, η Finnair μετέφερε 100.800 επιβάτες, που είναι 92,0% λιγότερο από ό, τι την αντίστοιχη περίοδο του 2019 και 12,8% λιγότερο από ό, τι τον Σεπτέμβριο του 2020. Οι επιπτώσεις του COVID-19, συμπεριλαμβανομένων των εξαιρετικά αυστηρών ταξιδιωτικών περιορισμών που επέβαλε η Φινλανδία, επηρέασαν ακόμη την κυκλοφορία των επιβατών αριθμοί. Ήταν ορατό ειδικά στα στοιχεία του Βόρειου Ατλαντικού (χωρίς προγραμματισμένες πτήσεις τον Οκτώβριο).

Η συνολική χωρητικότητα που μετρήθηκε στα Διαθέσιμα Χιλιόμετρα Καθίσματος (ASK) μειώθηκε τον Οκτώβριο κατά 88,5% από έτος σε έτος. Η Finnair πραγματοποίησε 76 ημερήσιες πτήσεις (περιλαμβάνονται μόνο για φορτίο) κατά μέσο όρο, οι οποίες ήταν 21,1% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2019.

Οι διαφορές μεταξύ των αριθμών χωρητικότητας εξηγούνται από τις μικρότερες πτήσεις που εκτελούνται κατά μέσο όρο και από τα μικρότερα αεροσκάφη που λειτουργούν σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2019.

Η κίνηση της Finnair μετρήθηκε σε Τα χιλιόμετρα επιβατών εσόδων (RPK) μειώθηκαν κατά 95,6%. Ο συντελεστής φορτίου επιβατών (PLF) μειώθηκε κατά 50,7% μονάδες σε 31,6%.

Η πτώση της ASK στην ασιατική κίνηση ήταν 86,6%. Η ικανότητα του Βόρειου Ατλαντικού μειώθηκε κατά 100,0%. Στην ευρωπαϊκή κυκλοφορία, οι ASK μειώθηκαν κατά 90,2%. Οι ASK στην εγχώρια κυκλοφορία μειώθηκαν κατά 66,3%.

Τα RPK μειώθηκαν στην ασιατική κίνηση κατά 96,9%, στην κίνηση του Βόρειου Ατλαντικού κατά 100,0%, στην ευρωπαϊκή κίνηση κατά 94,7% και στην εγχώρια κίνηση κατά 71,4%.

Το PLF ήταν 19,2% στην ασιατική κυκλοφορία, αλλά υποστηρίχθηκε από τις εργασίες φορτίου και έναν πολύ υψηλό συντελεστή φόρτωσης φορτίου. Το PLF ήταν 45,0% στην ευρωπαϊκή κυκλοφορία και 59,6% στην εγχώρια κυκλοφορία, ενώ δεν υπήρχε ποσοστό PLF στην κίνηση του Βόρειου Ατλαντικού λόγω μηδενικών επιβατικών πτήσεων τον Οκτώβριο.

Ο αριθμός των επιβατών μειώθηκε στην ασιατική κίνηση κατά 96,9%, στην κίνηση του Βόρειου Ατλαντικού κατά 100,0%, στην ευρωπαϊκή κίνηση κατά 93,5% και στην εγχώρια κίνηση κατά 78,2%.

Tα διαθέσιμα φορτία ανά χιλιόμετρο μειώθηκαν κατά 76,7% και τα έσοδα ανά χιλιόμετρο μειώθηκαν κατά 65,3% και περιλαμβάνουν και τις πτήσεις μόνο για φορτίο που εκτελούνται μεταξύ Ευρώπης και Ασίας καθώς και Ευρώπη και Βόρεια Αμερική . Ο συνολικός τόνος φορτίου αυξήθηκε κατά 26,1% από τον Σεπτέμβριο του 2020 λόγω της συνεχούς ισχυρής ζήτησης για τη χωρητικότητα φορτίου. Ως αποτέλεσμα, ο συντελεστής φορτίου φορτίου ήταν σαφώς υψηλότερος από ό, τι την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Τον Οκτώβριο, το 94,7% όλων των πτήσεων της Finnair έφτασαν σύμφωνα με το πρόγραμμα (82,4%).

Οι στατιστικές κίνησης για το Νοέμβριο 2020 θα δημοσιευθούν την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020.