Οι παγκόσμιοι πάροχοι ταξιδίων οδεύουν προς το 2024 με πολλή αισιοδοξία για το μέλλον, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να αναζητούν μοναδικές, καθηλωτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες σε όλο τον κόσμο.

Αυτό προκύπτει από την πιο πρόσφατη έρευνα της Flywire, που βασίζεται σε έρευνα που ανατέθηκε σε περισσότερες από 400 εταιρείες διαχείρισης προορισμών, παρόχους καταλυμάτων και τουριστικούς πράκτορες σε όλη την Αυστραλία, την Ιταλία, την Ιαπωνία και τη Νότια Αφρική.

Τα εξατομικευμένα, καθηλωτικά ταξίδια είναι μια αυξανόμενη τάση, καθώς οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες έναντι των διακριτικών δαπανών

Οι ταξιδιώτες εγκαταλείπουν ολοένα και περισσότερο τις συμβατικές διακοπές υπέρ των εξατομικευμένων ταξιδιών που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες, συχνά έξω από την πεπατημένη – τα λεγόμενα «βιωματικά ταξίδια».

Το 89% των παρόχων που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν δει αυξημένη ζήτηση για βιωματικά ταξίδια, ειδικά εκείνοι στην Αυστραλία (92%) και στην Ιταλία (92%).

 

Σε άνοδο η τάση του slow travel

Ταυτόχρονα, οι ταξιδιωτικοί πάροχοι έχουν δει επίσης τη ζήτηση για slow travel να αυξάνεται, καθώς οι ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην πλήρη σύνδεση με τον προορισμό τους και στην εμβαπτισμένη στην τοπική κουλτούρα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Οι πάροχοι στη Νότια Αφρική (86%) και την Ιταλία (84%) είδαν τη μεγαλύτερη ώθηση στα αργά ταξίδια σε σύγκριση με πέρυσι, με το 84% των συνολικών παρόχων ταξιδιών να δηλώνουν ότι αναμένουν ότι η ζήτηση για αργά ταξίδια θα συνεχίσει να αυξάνεται, ίσως επειδή οι ταξιδιώτες δεν χρειάζονται πλέον ή θέλετε, να κάνετε κράτηση για διακοπές με απίστευτα σφιχτά χρονοδιαγράμματα.

Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι ο βιώσιμος τουρισμός έχει μετατραπεί σε μια εμπορική ανάγκη, με το 84% των παρόχων που συμμετείχαν στην έρευνα να λένε ότι η βιωσιμότητα γίνεται περισσότερο καθοριστικός παράγοντας στον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες προγραμματίζουν τα ταξίδια τους.

  • Το 82% έχει δει μια αύξηση στις απαιτήσεις για βιώσιμες επιλογές τα τελευταία χρόνια.
  • Tο 42% λέει ότι οι ταξιδιώτες ζητούν ενεργά επιλογές βιωσιμότητας από αυτούς.

Σημαντικός παράγοντας ο τρόπος πληρωμής

Οι πάροχοι συμφώνησαν ότι οι πληρωμές είναι κρίσιμες για τη διαδικασία κράτησης και συνδέονται άμεσα με το συνολικό συναίσθημα των πελατών.

  • Το 90% συμφωνεί ότι όσο πιο εύκολο είναι για τους πελάτες να τους πληρώσουν, τόσο πιο χαρούμενος θα είναι αυτός ο πελάτης.
  • Το 84% των ταξιδιωτικών παρόχων πιστεύει ότι αν μπορούσαν να βρουν έναν καλύτερο τρόπο διαχείρισης πληρωμών, θα εξοικονομούσαν χρόνο.
  • Tο 83% πιστεύει ότι η εύρεση ενός καλύτερου τρόπου διαχείρισης πληρωμών θα τους εξοικονομούσε χρήματα.

Πολλοί πάροχοι προσβλέπουν στη βελτίωση, με το 83% να λέει ότι οι επισκέπτες θα ήταν πιο ικανοποιημένοι εάν ήταν ευκολότερο να δεχτούν πληρωμές στο δικό του νόμισμα του πελάτη.

 

Επιπλέον, το 83% πιστεύει ότι η επιχείρησή του θα αναπτυσσόταν εάν ήταν ευκολότερο για αυτούς να δέχονται πληρωμές στο νόμισμα του ίδιου του πελάτη τους. Όσον αφορά τις εξερχόμενες πληρωμές, το 80% εύχεται οι εξερχόμενες πληρωμές τους να είναι ευκολότερες στη διαχείριση, ιδίως πληρώνοντας στους προμηθευτές τους (83%) και πληρώνοντας προμήθειες στους αντιπροσώπους τους (81%).

Η απομακρυσμένη εργασία και η ευελιξία προσφέρουν ευκαιρίες ανάπτυξης για τους παρόχους ταξιδιών

Η συνεχής ευελιξία εργασίας δίνει σε πολλούς ανθρώπους την ευκαιρία να ταξιδέψουν περισσότερο από ποτέ, καθώς απελευθερώνονται από τους περιορισμούς των παραδοσιακών εταιρικών μοντέλων.

  • Το 89% των παρόχων ταξιδιών διαπιστώνει αύξηση στους πελάτες που επιθυμούν καταλύματα που να επιτρέπουν την εξ αποστάσεως εργασία.
  • Tο 44% βλέπει αύξηση των αιτημάτων από πελάτες για επιχειρηματικές ανέσεις.

Αναμένουν επίσης ότι θα δουν περισσότερα αιτήματα για ευελιξία κράτησης, καθώς το 57% ζητείται για επιλογές πρόωρου check-in, το 52% ζητά ακυρώσεις/αλλαγές χωρίς χρέωση και το 45% ζητείται επιλογές για check-out αργά.