Μεγαλύτερη εξειδίκευση στην πώληση τουριστικών πακέτων σε συνδυασμό με την παροχή περισσότερων υπηρεσιών είναι μερικές από τις κινήσεις που πρέπει να κάνουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες της Γερμανίας προκειμένου να υπερασπιστούν τον «εαυτό τους» έναντι των online κρατήσεων.
Σύμφωνα με την επικεφαλής της Thomas Cook στη Γερμανία, Stefanie Berk, οι Γερμανοί εξακολουθούν να πραγματοποιούν κρατήσεις για διακοπές κυρίως μέσω ταξιδιωτικών πρακτόρων. Όμως οι πωλήσεις στο διαδίκτυο αυξάνονται δυναμικά.
Με το 90% των καταναλωτών να ενημερώνονται από το διαδίκτυο πριν μεταβούν στο ταξιδιωτικό γραφείο, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες «δεν μπορούν πλέον να ικανοποιούν τους πελάτες χωρίς να έχουν βαθιά γνώση του αντικειμένου τους.
Γι αυτό πρέπει να εξειδικευθούν στις κρουαζιέρες ή τις διακοπές μακρινών αποστάσεων ή σε κάποιες συγκεκριμένες ομάδες-στόχους, όπως οι οικογένειες.
Μία επίσης από τις επιλογές είναι η αύξηση των πωλήσεων βοηθητικών προϊόντων ταξιδιού, για παράδειγμα μέσω του εργαλείου cook-and-book του tour operator.
“Οι αεροπορικές εταιρείες μας δείχνουν πώς μπορείτε να πουλάτε με επιτυχία βοηθητικά προϊόντα. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αφήνουν αχρησιμοποίητες ευκαιρίες εδώ. Εκτός από τα επιπλέον έσοδα υπάρχει και η πρόσθετη υπηρεσία, η οποία οδηγεί με τη σειρά της στην καλύτερη εμπιστοσύνη των πελατών”, τόνισε η κ. Berk.
Τέλος η Stefanie Berk προέτρεψε τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να προσφέρουν στους πελάτες περισσότερο έναν «παράγοντα εμπειρίας».
Αυτό θα μπορούσε να κυμανθεί από μια φιλόξενη ατμόσφαιρα και εκδηλώσεις στο πρακτορείο ταξιδίων έως μικρές καινοτομίες όπως τα νέα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας που η Cook διέθεσε στους συνεργάτες πωλήσεων.
“Αυτό προσελκύει τους νέους”, επεσήμανε χαρακτηριστικά.