Υπερ-επικεντρωμένη στον ταξιδιώτη υψηλού επιπέδου, δηλώνει η Hyatt Hotels, η οποία μάλιστα επισημαίνει ότι αυτή είναι και η διαφορά της από τους άλλους μεγάλους ξενοδοχειακούς ομίλους.

“Η αναπαραγωγή του παιχνιδιού κλίμακας δεν έχει νόημα για εμάς. Πιστεύουμε ότι η διαφοροποίηση της εμπειρίας και η εστίαση μας σε καλεσμένους μας υψηλού επιπέδου είναι αυτό που μας ξεχωρίζει, λέει χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hyatt Hotels, Μαρκ Χοπλαμαζιάν.
Η εταιρεία μας, είναι συγκεντρωμένη στον ταξιδιώτη πολυτελείας, αντί να εξυπηρετεί ένα ευρύ φάσμα επισκεπτών, Οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εταιρείες Marriott, IHG, Accor και Hilton καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επισκεπτών. ”

Η άλλη προτεραιότητα για την Hyatt είναι η αυξανόμενη αγορά ευεξίας, όπου όπως τόνσιε ο κ. Χοπλαμαζιάν εκεί “υπάρχει τεράστια ζήτηση”. Η Hyatt αξιοποιεί την τεχνογνωσία και την φιλοσοφία του Miraval για να καθοδηγήσει τα νέα του προγράμματα ευεξίας.

Ηδη, η ξενοδοχειακή αλυσίδα ξεκίνησε επίσης πρόσφατα μια πλατφόρμα ψηφιακής εμπειρίας με την ονομασία “Find on its World of Hyatt”, με στόχο την «ενίσχυση του νου, του σώματος και του πνεύματος».