Το Forbes.com, υπενθυμίζει με συχνότητα άρθρων του στους Αμερικανούς καταναλωτές, ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες όχι μόνο υπάρχουν αλλά και τους βοηθούν να βελτιώσουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες.

Πρόσφατα και για “του λόγου το αληθές”, επιστράτευσε τον διάσημο ταξιδιώτη και blogger Johnny Jet, ο οποίος γράφει σε άρθρο του:

“Σίγουρα, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και τα πρακτορεία δεν χρησιμοποιούνται με συχνότητα όπως παλιά, αλλά εξακολουθούν να είναι σε ζήτηση.

Στην πραγματικότητα, το 34% των millennials χρησιμοποίησε έναν ταξιδιωτικό πράκτορα εκτός σύνδεσης το 2015 και πολλοί άλλοι με κάποια τρελά αιτήματα ταξιδιού.

Αν δεν έχετε πάει ποτέ σε άλλη ήπειρο, αυτό που μοιάζει ελκυστικό στο διαδίκτυο δεν είναι πάντα τόσο καλό μόλις φτάσετε στον προορισμό.

Δεδομένου ότι ο πράκτορας έχει ήδη “βρεθεί εκεί”, μπορεί να σας δώσει συμβουλές, ώστε να εκμεταλλευτείτε την εμπειρία σε κάθε λεπτό του ταξιδιού.

Οι πράκτορες είναι εξαιρετικά χρήσιμοι όταν έχετε σύνθετες διαδρομές ή απλά δεν έχετε το χρόνο να ερευνήσετε και να κάνετε κράτηση μόνοι σας” .