Τα ταξίδια ανθούν το 2024, με ένα ιστορικό υψηλό όλων των εποχών 15,9 εκατ. Αμερικανών να έχουν ταξιδέψει διεθνώς το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Καθώς πολλοί Αμερικανοί σχεδιάζουν τις αποδράσεις αναψυχής τους, τα ταξιδιωτικά σχέδια αλλάζουν ανάλογα με το εάν έχουν παιδιά ή όχι.
Τα στοιχεία προέρχονται από την τελευταία έρευνα του Forbes Advisor σε 2.000 Αμερικανούς μεταξύ 3-13 Μαΐου. Διερευνά ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο όσοι έχουν και όσοι δεν έχουν παιδιά σχεδιάζουν να χρηματοδοτήσουν τα ταξίδια τους, τι καθοδηγεί τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στον προγραμματισμό.
Τόσο οι γονείς όσο και οι μη γονείς σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο το 2024. Περίπου το 64% των γονέων και το 59% των μη γονέων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερα το 2024 από ό,τι το προηγούμενο έτος.
Το αυξανόμενο κόστος ταξιδιού είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο για τα ταξίδια τόσο για τους γονείς (48%) όσο και για τους μη γονείς (53%).
Οι γονείς είναι πιο άνετοι με το να χρεωθούν για διακοπές. Η μελέτη αποκάλυψε ότι το 30% των γονέων αισθάνεται άνετα να το κάνει, σε σύγκριση με το 23% των μη γονέων.
Οι γονείς αναμένουν να ξοδέψουν περισσότερα στις διακοπές σε σύγκριση με τους μη γονείς. Από την ομάδα που συμμετείχε στην έρευνα, το 26% των γονέων αναμένει να ξοδέψει πάνω από 5.000 δολάρια σε ταξίδια το 2024, έναντι 17% των μη γονέων.
Οι γονείς χρησιμοποιούν πιστωτικές κάρτες ταξιδιού πιο συχνά από τους μη γονείς. Ωστόσο, μόνο το 24% των γονέων σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ταξιδιωτικές πιστωτικές κάρτες για τα ταξίδια του, σε σύγκριση με το 18% των μη γονέων. Και οι δύο ομάδες βασίζονται κυρίως στην εξοικονόμηση μετρητών, ακολουθούμενες από πιστωτικές κάρτες που δεν σχετίζονται με ταξίδια.
Αναμενόμενη συχνότητα ταξιδίων μεταξύ εκείνων με και χωρίς παιδιά το 2024
Οι γονείς προετοιμάζονται για περισσότερα ταξίδια το 2024, με το 64% να αναμένει να κάνει περισσότερα ταξίδια σε σύγκριση με το 2023.
Μεταξύ αυτών που δεν έχουν παιδιά, το 59% συμμετέχει σε αυτήν την προσδοκία, επομένως είναι σαφές ότι υπάρχει ένας σταθερός γενικός ενθουσιασμός για ταξίδια, ανεξάρτητα από το αν τα παιδιά είναι εμπλέκονται στα σχέδια.
Το καλοκαίρι είναι η προτιμώμενη περίοδος ταξιδιού για μη γονείς, με τον Ιούνιο να είναι ο πιο ευνοημένος μήνας. Ένα αξιοσημείωτο 45% των μη γονέων σχεδιάζει να κάνει τουλάχιστον ένα ταξίδι τον Ιούνιο, ακολουθούμενο από το 44% τον Ιούλιο και το 37% τον Αύγουστο.
Αγαπημένοι μήνες διακοπών
Για τους γονείς, ο Ιούλιος κατέχει την πρώτη θέση, με το 58% να σχεδιάζει τουλάχιστον ένα ταξίδι, ενώ ακολουθεί ο Ιούνιος με 54%. Ο Δεκέμβριος παρουσιάζει επίσης μια αύξηση στα οικογενειακά ταξίδια σε σύγκριση με το μεγαλύτερο μέρος του υπόλοιπου έτους, με το 46% των γονέων να προγραμματίζουν ταξίδια. Αυτά τα ευρήματα είναι λογικά λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο των καλοκαιρινών διακοπών και των διακοπών από το σχολείο.
Πότε κάνουν κράτηση
Όσον αφορά στην κράτηση, τόσο οι γονείς (53%) όσο και οι μη γονείς (51%) προτιμούν να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους τουλάχιστον έναν έως τρεις μήνες νωρίτερα. Ωστόσο, και ίσως δεν αποτελεί έκπληξη για όσους έχουν παιδιά, οι μη γονείς είναι πιο αυθόρμητοι, με το 25% να κάνει κράτηση την τελευταία στιγμή σε σύγκριση με το 18% των ατόμων με παιδιά.
Εμπόδια που αποτρέπουν την αύξηση των ταξιδιών το 2024
Το αυξανόμενο κόστος των ταξιδιών βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τα εμπόδια τόσο για τους γονείς όσο και για τους μη γονείς που επιθυμούν να ταξιδέψουν περισσότερο, σε 48% και 53%, αντίστοιχα. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τρόποι για να αντισταθμίσετε το κόστος του ταξιδιού, όπως να κερδίσετε και να εξαργυρώσετε ανταμοιβές από μία από τις καλύτερες πιστωτικές κάρτες ταξιδιού για οικογένειες ή από τις καλύτερες κάρτες για ζευγάρια.
Ο οικογενειακός προγραμματισμός είναι το δεύτερο μεγαλύτερο εμπόδιο για τους γονείς, με το 35% να το αναφέρει ως εμπόδιο στο να ταξιδεύει περισσότερο. Αυτό πιθανότατα δεν αποτελεί έκπληξη για κανέναν με παιδιά, δεδομένου ότι υπάρχει πάντα μια δραστηριότητα ή μια εκδήλωση που πρέπει να παρακολουθήσετε ανεξάρτητα από την εποχή.
Τέλος, οι οικονομικοί περιορισμοί και η λήψη άδειας από την εργασία σημειώθηκαν ως οι υπόλοιπες πιο συχνές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και οι δύο ομάδες. Το 28% των γονέων και το 30% των μη γονέων αναφέρουν πιο σημαντικές προτεραιότητες δαπανών που επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί μπορεί να έχουν προτεραιότητα άλλα έξοδα. Επιπλέον, το 27% των γονέων και το 24% των μη γονέων σημείωσαν ότι η λήψη άδειας από την εργασία είναι μια κοινή πρόκληση για περισσότερα ταξίδια, η οποία επίσης παρακολουθεί δεδομένου ότι ο μέσος PTO στις ΗΠΑ είναι 10 ημέρες.
Το Budget Accommodation κορυφαία προτεραιότητα προγραμματισμού διακοπών
Το να κερδίσουν τα περισσότερα χρήματα είναι η κορυφαία προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες, είτε είναι γονείς είτε όχι.
Το 40% όσων έχουν παιδιά και το 39% όσων δεν έχουν παιδιά δίνουν προτεραιότητα σε οικονομικές επιλογές διακοπών.
Αυτή η εστίαση στην αξία για τα χρήματα υπογραμμίζει τη σημασία της κατάρτισης προϋπολογισμού, ειδικά σε περιόδους αύξησης του κόστους.
Ως ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας, ο ίδιος ο προορισμός και οι διαθέσιμες δραστηριότητες παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στον προγραμματισμό του ταξιδιού, σύμφωνα με το 37% των μη γονέων και το 32% των γονέων. Αυτή η εικόνα υποδηλώνει ότι, ενώ οι προϋπολογισμοί είναι σημαντικοί, οι ταξιδιώτες δεν θέλουν να κάνουν συμβιβασμούς στη συνολική εμπειρία τους.
Τέλος, η χρήση ανταμοιβών πιστωτικών καρτών για τη χρηματοδότηση των διακοπών ήταν η τρίτη πιο σημαντική προτεραιότητα για τους γονείς (12%) και τους μη γονείς (10%). Αυτό το εύρημα δείχνει την αξία που μπορούν να κερδίσουν οι ταξιδιώτες από τη χρήση οικονομικών εργαλείων, όπως οι κορυφαίες πιστωτικές κάρτες ανταμοιβής ταξιδιού, για να κάνουν τα ταξίδια πιο προσιτά και προσβάσιμα.
Προβλεπόμενες ταξιδιωτικές δαπάνες και προτιμήσεις πληρωμών 2024
Κάποιος θα μπορούσε να θεωρήσει ότι το υψηλότερο κόστος των γονέων οφείλεται κυρίως στην ανάγκη να ληφθούν υπόψη επιπλέον μέλη της οικογένειας κατά την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών αγορών. Ωστόσο, αυτά τα στατιστικά στοιχεία θα μπορούσαν επίσης να οδηγηθούν από γονείς που έχουν λιγότερη ευελιξία με τον προγραμματισμό, καθιστώντας τις προσφορές-αγορές πιο δύσκολες.
Και για τις δύο ομάδες, η εξοικονόμηση μετρητών είναι η κύρια μέθοδος χρηματοδότησης των ταξιδιών τους, με το 66% των γονέων και των μη γονέων να σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την προσέγγιση. Αυτή η προτίμηση υπογραμμίζει την επιθυμία των ταξιδιωτών να σχεδιάσουν προϋπολογισμό και να διασφαλίσουν ότι οι διακοπές είναι προσιτές και δεν οδηγούν σε χρέη.
Οι ερωτηθέντες, μεταξύ των οποίων το 33% των γονέων και το 28% των μη γονέων, επέλεξαν πιστωτικές κάρτες που δεν σχετίζονται με ταξίδια ως τη δεύτερη πιο δημοφιλή μέθοδο πληρωμής.
Αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει μια προτίμηση για ευέλικτες επιλογές δαπανών, όπως πιστωτικές κάρτες με επιστροφή μετρητών, οι οποίες μπορούν να προσφέρουν ανταμοιβές και οφέλη που συμβάλλουν στην αντιστάθμιση του κόστους ταξιδιού.
Ταξιδιωτικές ανταμοιβές και πιστωτικές κάρτες
Σύμφωνα με τη μελέτη του Forbes Advisor, οι ταξιδιωτικές ανταμοιβές και οι πιστωτικές κάρτες θα παίξουν ρόλο στη χρηματοδότηση ταξιδιών το 2024.
- Συνολικά, 1 στους 4 ερωτηθέντες (26%), με και χωρίς παιδιά, σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ανταμοιβές ταξιδιού για να πληρώσει τουλάχιστον ένα μέρος του τα οδοιπορικά τους.
- Συγκριτικά, 1 στους 5 (21%) σκοπεύει να χρησιμοποιήσει πιστωτικές κάρτες ταξιδιού για να καλύψει τα έξοδα ταξιδιού του.