Εσπερίδα για την ενημέρωση του Δικτύου τουριστικών γραφείων σχετικά με τις εξελίξεις της τεχνολογίας στο χώρο του τουρισμού, την παρουσίαση πρωτοποριακών λύσεων και την ανάδειξη των τάσεων που σχετίζονται με την κίνηση εισιτηρίων και κρατήσεων στην Ακτοπλοΐα διοργάνωσε η FORTHcrs, θυγατρική της Forthnet, ηγέτιδα στην παροχή υπηρεσιών συστημάτων κρατήσεων και έκδοσης εισιτηρίων μεταφορών, τουρισμού και πολιτισμού.

Στην εσπερίδα παρευρέθηκαν περισσότεροι από 180 εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων, εκπρόσωποι του ακαδημαϊκού χώρου και συνεργάτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δουν τις νέες εφαρμογές, τα προϊόντα και τις εξειδικευμένες λύσεις που προσφέρει η FORTHcrs.

Η κεντρική παρουσίαση έγινε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της FORTHcrs, κ. Γιώργο Παπασταματίου, ο οποίος τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία της συνέργειας με το Δίκτυο συνεργαζόμενων πρακτορείων, καθώς μέσω αυτής και της συνεργασίας με τις Ακτοπλοϊκές εταιρείες επί 16 χρόνια, η διαδικασία έκδοσης εισιτηρίων Ακτοπλοΐας στην Ελλάδα έχει αναδειχτεί ως η πλέον αξιόπιστη, γρήγορη και ασφαλής σε όλη την Ευρώπη. Στην εσπερίδα παρουσιάστηκαν πρωτοποριακές εφαρμογές για τον κλάδο της ακτοπλοΐας, των μεταφορών και του τουρισμού, τονίζοντας ιδιαίτερα τις εφαρμογές που έχει αναπτύξει η εταιρεία, όπως η διαχείριση πιστωτικών ορίων (credit limit management), δια-μεταφορικές δράσεις (intermodal, multimodal transportation), συστήματα κρατήσεων πολλαπλών υπηρεσιών (multi-services booking systems) και συστήματα επιχειρησιακής ευφυίας (business intelligence).

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Παπασταματίου «δέσμευση της FORTHcrs είναι να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο εταίρο των πελατών της μέσω της πρωτοπορίας στην τεχνολογία, την ποιότητα και τη συνεργασία».

Σχετικά με τη FORTHcrs: Η FORTHcrs είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία που εξειδικεύτηκε στην τουριστική βιομηχανία μέσω του λογισμικού και των εφαρμογών της στην ηλεκτρονική διανομή κρατήσεων και εισιτηρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το πελατολόγιο της FORTHcrs περιλαμβάνει περισσότερες από 70 ακτοπλοϊκές εταιρείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, διαχείριση περισσότερων των 90.000 δρομολογίων, περισσότερα από 1.650 τουριστικά γραφεία στην Ελλάδα (φυσικά και διαδικτύου), ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσεται ραγδαία σε συνεργασίες με εταιρείες λεωφορείων, διαμονής και παραγωγής εκδηλώσεων πολιτισμού και ψυχαγωγίας. Ήδη, εδώ και ένα χρόνο, λειτουργεί η θυγατρική της εταιρείας στην Ιταλία, ενισχύοντας το διεθνή χαρακτήρα της.