fresh lineΆρωμα Ελλάδας επιδιώκει να δώσει μέσα από τα νέα της προϊόντα η Fresh Line κάνοντας δυναμική είσοδο και στον ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς η διοίκηση της εταιρείας αναγνωρίζει τα σημαντικά οφέλη που θα προέλθουν από τον τουρισμό.

Της Μαρίας Ακριβού

Ο Δ/ντής πωλήσεων της Fresh Line, κ. Κώστας Γεωργιάδης μιλά αποκλειστικά στο TourismToday.gr για το νέο εγχείρημα της γνωστής εταιρείας καλλυντικών, η οποία έχει ήδη κλείσει συμφωνίες με ξενοδοχεία υψηλών προδιαγραφών.

 “Η βιομηχανία του τουρισμού θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της εγχώριας οικονομίας και οι εταιρίες που θα επενδύσουν στον κλάδο, θα έχουν και τα ανάλογα αποτελέσματα.”

Η Fresh Line θεωρείται από τις ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου καθώς σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει κατορθώσει να διευρύνει το δίκτυο των καταστημάτων της και να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της σε μια κατηγορία προϊόντων που κατά πολλούς θεωρείται είδος πολυτελείας. Βασικό χαρακτηριστικό της η εξωστρέφεια με το 80% των δραστηριοτήτων της να είναι εξαγωγικού χαρακτήρα. Έχοντας παρουσία σε 14 χώρες επενδύει στις αγορές του εξωτερικού δίνοντας αυτή την περίοδο έμφαση στην κινεζική και την αμερικανική αγορά. Για την τρέχουσα χρονιά αναμένεται αύξηση 25% στο συνολικό τζίρο της εταιρίας, καθώς και περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου με 30 νέα σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Κάνοντας έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε πώς κινήθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας και τι προμηνύουν μέχρι στιγμής τα στοιχεία για την τρέχουσα χρονιά;

Συγκρίνοντας το 2011 με το 2012, διαπιστώνουμε πως ο ετήσιος κύκλος εργασιών μας σημείωσε μια εντυπωσιακή άνοδο της τάξεως του 20%. Επίσης, κατά το 2012 η παραγωγή διαμορφώθηκε στα 4 εκατομμύρια τεμάχια, συνολικού βάρους 400 τόνων, αυξημένη κατά 30%. Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς είναι το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς η εξαγωγική δραστηριότητά μας αυξήθηκε κατά 43% και αυτή τη στιγμή καταλαμβάνει το 80% των δραστηριοτήτων μας. Επιπρόσθετα , το δίκτυο διανομής των προϊόντων μας επεκτάθηκε με 24 σημεία πώλησης στο εξωτερικό και με 6 νέα σημεία στην Ελλάδα. Σε ότι αφορά την τρέχουσα χρονιά προβλέπουμε 25% αύξηση στο συνολικό τζίρο της εταιρίας, καθώς και περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου μας με 30 νέα σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η Fresh Line δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξωστρέφεια και δραστηριοποιείται ήδη σε 14 χώρες του εξωτερικού. Θα μπείτε σε νέες αγορές το προσεχές διάστημα;

Η Fresh Line είναι όπως σας προανέφερα μια εταιρία με 80% εξαγωγική δραστηριότητα. Σε αυτά τα πλαίσια, στις χώρες στις οποίες διατηρούμαστε ήδη, στόχος μας είναι να εδραιώσουμε το όνομά μας και να ισχυροποιήσουμε την παρουσία της εταιρίας μας μέσω της περαιτέρω διεύρυνσης του δικτύου διανομής μας στην εκάστοτε αγορά. Σε ότι αφορά τα πλάνα μας για εισχώρηση σε νέες αγορές του εξωτερικού, αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχουμε μπει στο τελικό στάδιο προετοιμασίας για τη δυναμική εισαγωγή μας στην πολλά υποσχόμενη αγορά της Κίνας. Ταυτόχρονα, μελετούμε τη δυνατότητα εισόδου μας στην αγορά των Η.Π.Α., μια αγορά η οποία στρατηγικά αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εξαγωγικούς μας στόχους.

Σε ποια προϊόντα καταγράφεται μεγαλύτερη ζήτηση; Η λογική του fresh bar έχει αποδώσει;

Όσον αφορά τα συσκευασμένα μας προϊόντα, μετά το πρόσφατο rebranding στην κατηγορία του προσώπου και το λανσάρισμα ολοκληρωμένων σειρών περιποίησης για τα μαλλιά, οι δύο ανωτέρω κατηγορίες παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων, κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο της αγοράς και θα αποτελέσουνε τους 2fresh line_proionta βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της εταιρίας για τα προσεχή έτη. Η στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα του Fresh Bar, που πωλούνται με το ζύγι στην επιθυμητή ποσότητα, δικαιώνει την στρατηγική επιλογή της εταιρίας να αναπτύξει την συγκεκριμένη κατηγορία δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν ποιοτικά προϊόντα προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς σε προσιτές τιμές. Το concept του Fresh Bar είναι μοναδικό, γεγονός που το καθιστά ιδιαιτέρως δημοφιλές σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.

Η Fresh Line διευρύνει τη γκάμα των προϊόντων της και εισέρχεται και στον ξενοδοχειακό κλάδο. Υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη συζητήσεις με κάποιους ξενοδόχους; Και αν ναι σε τι επίπεδα βρίσκονται και σε ποια μέρη της Ελλάδας;

Στα πλαίσια ανάπτυξης της εταιρίας και αναζήτησης εναλλακτικών καναλιών διανομής, ο ξενοδοχειακός κλάδος παρουσιάζει ανάλογες προοπτικές, αφού η Ελλάδα αποτελεί έναν σημαντικό διεθνή τουριστικό προορισμό. Η βιομηχανία του τουρισμού, σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις, θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της εγχώριας οικονομίας και οι εταιρίες που θα επενδύσουν με κάθε τρόπο σε αυτό τον κλάδο, θα έχουν και τα ανάλογα αποτελέσματα. Μέσα, λοιπόν, σε αυτό το πλαίσιο, η Fresh Line λάνσαρε επιλεκτικά, μια σειρά ξενοδοχειακών amenities με έμπνευση από την αύρα του Αιγαίου, σε συγκεκριμένα υψηλών προδιαγραφών ξενοδοχεία. Στόχος αυτής της ενέργειας – πέραν της αύξησης του τζίρου μας – είναι και η ενίσχυση του brand name της εταιρίας, καθώς απευθυνόμαστε με αμεσότητα σε ένα μεγάλο αριθμό καταναλωτών τόσο από την Ελλάδα, όσο και από το εξωτερικό, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να γνωρίζουν και να δοκιμάσουν τα Ελληνικά προϊόντα της Fresh Line. Για το λόγο αυτό, στρατηγικά απευθυνόμαστε σε ξενοδοχεία επιλεγμένα με αυστηρά κριτήρια.

Τα καταστήματά σας λόγω και της αναγνωρισιμότητάς τους στο εξωτερικό τα επισκέπτονται καθημερινά στην Ελλάδα πολλοί τουρίστες. Οι πωλήσεις επιβεβαιώνουν αύξηση της τουριστικής κίνησης;

Η θετική απόδοση των καταστημάτων της Fresh Line και η εμπιστοσύνη που έχει χτίσει μια ελληνική εταιρία στις συνειδήσεις των ξένων καταναλωτών, επιβεβαιώνονται από τον ενθουσιασμό τους και την πρόθεση αγοράς των προϊόντων Fresh Line, όταν αυτοί επισκέπτονται ως τουρίστες τη χώρα μας και επιζητούν να δουν και να αγοράσουν τα ίδια προϊόντα από τη χώρα παραγωγής τους. Τα κατάστημα Fresh Line που βρίσκονται σε τουριστικούς προορισμούς με υψηλή συγκέντρωση τουριστών που προέρχονται από τις 14 χώρες στις οποίες εξάγουμε, χαίρουνε μεγάλης αναγνωσιμότητας και ο τζίρος τους ενισχύεται σημαντικά κατά την τουριστική περίοδο. Αλλά ακόμα και για τους τουρίστες που δεν έχουν γνωρίσει την εταιρία μας, κατά την επίσκεψή τους σε ένα κατάστημά μας, τα προϊόντα της Fresh Line κεντρίζουν την προσοχή τους και το αγοραστικό τους ενδιαφέρον λόγω της ξεχωριστής τους φιλοσοφίας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους, όπως η υψηλή ποιότητά τους, οι ιδιαίτερες συσκευασίες τους με έντονες αναφορές στην ελληνική αρχαιότητα.