Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα αντιμετωπίζουν με ψυχραιμία την κήρυξη αφερεγγυότητας του FTI Group. Αν και δεν δίνεται κανένα νούμερο για το χρέος που θα αφήσει αυτή η κρίση στους επιχειρηματίες, αναγνωρίζεται ότι είναι «μερικά εκατομμύρια ευρώ».

H ψυχραιμία αυτή των ξενοδόχων προκύπτει απο το γεγονός οτι η κρίση αυτή είναι στην αρχή της σεζόν και μπορούν να πουλήσουν εκ νέου τα πακέτα που ακυρώθηκαν σε ξενοδοχεία της Μαγιόρκα από τις 5 έως τις 10 Ιουνίου.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων της Μαγιόρκα (FEHM) κατέστησε σαφές ότι «προς το παρόν» η δεκτική Sidetours είναι η μόνη που φροντίζει τους πελάτες του FTI και αναλαμβάνει το κόστος . Οι προσπάθειες επικεντρώνονται σε τουρίστες που βρίσκονται στο νησί, γύρω στους 2.800, που συνεχίζουν τις διακοπές τους. Οι πτήσεις και οι μεταφορές τους, που εκτελούνται από τη Sidetours, αντιμετωπίζονται «χωρίς επεισόδια», εκτός από περιπτώσεις «ανίδεων ανθρώπων» που φτάνουν έχοντας κάνει μόνο κράτηση στο ξενοδοχείο.

Η Frontera επέμενε να εξηγήσει πώς η Ευρωπαϊκή Οδηγία για τα οργανωμένα ταξίδια προστατεύει τους ταξιδιώτες που είχαν κλείσει τουλάχιστον δύο υπηρεσίες μέσω FTI (ξενοδοχείο συν μεταφορές ή ξενοδοχείο συν αεροπλάνο), δηλαδή ένα τουριστικό πακέτο. Σε αυτή την περίπτωση, τα χρήματα θα επιστραφούν. Το πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι πελάτες που συμφώνησαν μόνο στο κατάλυμα, χωρίς τουριστικό πακέτο, οι οποίοι δεν έχουν ασφάλιση.