Έντονες ταξιδιωτικές εμπειρίες, νέοι προορισμοί και μεγαλύτερη ποικιλία προσφορών: αυτό περιμένει τους παραθεριστές του FTI τον χειμώνα 2023/24. Ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο καταλυμάτων, βέλτιστες πτητικές συνδέσεις και πρόσφατα σχεδιασμένα ταξίδια μετ’ επιστροφής σε όλο τον κόσμο χαρακτηρίζουν το ρεπερτόριο. Υπάρχει ήδη ιδιαίτερη ζήτηση για μακρινές διακοπές, ειδικά στην Ταϊλάνδη, αλλά και στις ΗΠΑ, τη Νότια Αφρική, το Μεξικό και τις Μαλδίβες.

Οι διακοπές στην Αίγυπτο και τη Γερμανία ευνοούν επίσης τους ταξιδιώτες. Η καλή ζήτηση είναι απόδειξη της μεγάλης επιθυμίας για ταξίδια και της ανανεωμένης εμπιστοσύνης των πελατών στις μακροπρόθεσμες κρατήσεις.

Οι τιμές παραμένουν σταθερές

Ο Karl Markgraf έχει καλά νέα στο μανίκι του για το θέμα των τάσεων των τιμών: «Γενικά, οι τιμές για διακοπές την ερχόμενη χειμερινή περίοδο θα παραμείνουν σταθερές, δεν θα υπάρξουν σημαντικές αυξήσεις τιμών», τονίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FTI. Όσοι θέλουν να κάνουν επιπλέον οικονομίες, συνιστάται να κάνουν κράτηση νωρίς – αφενός για να επωφεληθούν από την ευρύτερη δυνατή επιλογή και, αφετέρου, να επωφεληθούν από τις εκπτώσεις πρώιμης κατανάλωσης έως και 50%. Υπάρχουν όμως και πολλοί περαιτέρω πιθανοί τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων: «Για επισκέπτες με ευαισθησία στο κόστος, έχουμε συγκεντρώσει πακέτα με πτήσεις σε πολύ ελκυστικές τιμές με συνεργάτες όπως SunExpress, SmartLynx, Salam Air ή European Air Charter.

Για μεμονωμένους ταξιδιώτες μετ’ επιστροφής, μπορούμε να προσφέρουμε τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα μας σε κατά μέσο όρο 20% χαμηλότερες τιμές από πέρυσι, χάρη στους διευρυμένους στόλους οχημάτων. Και οι προσφορές μακράς διαμονής μας είναι επίσης κατάλληλες για ταξιδιώτες με προϋπολογισμό το χειμώνα. Η τιμή του ξενοδοχείου μειώνεται έως και 30% », λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος.

Γενικά, οι περισσότεροι επισκέπτες εξακολουθούν να τείνουν να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία υψηλότερης ποιότητας: «Ελέγξαμε εάν, για παράδειγμα, οι κατηγορίες χαμηλότερων αστέρων, τα διαμερίσματα με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων ή τα ξενοδοχεία της δεύτερης και τρίτης σειράς είχαν ζήτηση. Αλλά αυτό δεν ισχύει: όπως τους τελευταίους μήνες, η ζήτηση συνεχίζει να επικεντρώνεται σε καταλύματα στη σειρά τεσσάρων και πέντε αστέρων. Η τάση προς το all-inclusive catering συνεχίζεται επίσης. Και στην πραγματικότητα, σε σύγκριση με πέρυσι, οι επισκέπτες μας επιλέγουν ακόμη και το ξενοδοχείο απευθείας στην παραλία πιο συχνά παρά μειώνουν την τοποθεσία τους προς όφελος της τιμής», λέει ο Markgraf. «Έτσι, η επιθυμία που προέκυψε μεταξύ πολλών περιπλανώμενων εθισμένων κατά τη διάρκεια της πανδημίας συνεχίζει να μεταφέρεται: όσοι κάνουν ένα ταξίδι θέλουν να περιποιηθούν τον εαυτό τους κάτι και να κάνουν κάτι καλό για τον εαυτό τους.

Βιωσιμότητα: πρόοδος προς τη σωστή κατεύθυνση

Το «Doing Good» είναι επίσης το σύνθημα του Ομίλου FTI όσον αφορά τη βιωσιμότητα. Αφού ο όμιλος είχε ήδη όλα τα δικά του ξενοδοχεία πιστοποιημένα με Travelife την περασμένη επιχειρηματική χρονιά και εκπλήρωσε έναν κατάλογο κριτηρίων βιωσιμότητας που αποτελείται από 163 σημεία, ο Όμιλος FTI προσπαθεί τώρα για πιστοποίηση Travelife για τα εισερχόμενα πρακτορεία του, Meeting Point International.

Προκειμένου να ενημερωθούν οι παραθεριστές για τον αντίκτυπο των εκπομπών CO2 ενός ταξιδιού διακοπών, η εταιρεία διεξάγει εκστρατεία για ένα ενιαίο πρότυπο υπολογισμού ως μέλος της ένωσης KlimaLink e.V. Επιπλέον, ο Όμιλος FTI θα ξεκινήσει σύντομα ένα έργο που θα επιτρέψει στους επισκέπτες του FTI να προωθήσουν τη χρήση πιο φιλικών προς το κλίμα καυσίμων αεροσκαφών. Από το 2020, ο Όμιλος FTI είναι ο μόνος μεγάλος ταξιδιωτικός πράκτορας στη Γερμανία που κάνει χωρίς έντυπους εποχικούς και ετήσιους καταλόγους. Αυτό εξοικονομεί πόρους χαρτιού καθώς και εκπομπές CO2 κατά την εκτύπωση και την παράδοση. Αντίθετα, ο όμιλος παρουσιάζει το χαρτοφυλάκιό του στο διαδίκτυο στο FTI TravelMag, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πάντα ενημερωμένο και μπορεί να ενσωματώσει βίντεο και σχετικούς συνδέσμους.