Μπορεί εκατομμύρια θεατές να έχουν σημειώσει στο ημερολόγιο τους με μεγάλα γράμματα την 16η Ιουλίου ως την ημέρα προβολής της νέας σεζόν του Game of Thrones, αλλά πάντα υπάρχει περιθώριο για… εκπλήξεις!
To Game of Thrones επέστρεψε νωρίτερα, και μάλιστα αυτή τη φορά στην Ελλάδα – όχι, η Ντενέρις Ταργκάριεν δεν θα «αναβάλει» την επίθεση στο Westeros για κάποιο ελληνικό νησί.
Ο Δημήτρης Κανέλλης και η Ελίνα Μακροδημήτρη βρήκαν τον πιο έξυπνο τρόπο να διαφημίσουν την Ελλάδα στο εξωτερικό.
Τι σχέση μπορεί να έχουν, λοιπόν, ένας δράκος, μία πόρτα με θέα το Αιγαίο, και το Κάστρο των Ιπποτών στη Ρόδο; Οι δύο τους δίνουν την απάντηση: Το Game of Islands.
Η πρωτότυπη τουριστική καμπάνια μέσω των social media μεταφέρει το σκηνικό του διάσημου Game of Thrones στην Ελλάδα και μας (ξανά) συστήνει τους οίκους, κάθε ένας από τους οποίους έχει το δικό του οικόσημο: House of Cyclades, House of Heptanese, House of North Aegean, House of Dodecanese, House of Sporades και Crete’s Landing.
Με αυτόν τον ευρηματικό τρόπου, όπου οι φωτογραφίες των νησιών συνδυάζονται με περιγραφές που παραπέμπουν στην σειρά, το Game of Islands καλεί τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν ποιο είναι το «μυστικό» που κάνει την Ελλάδα περιζήτητη, αλλά και να γνωρίσουν τα ξεχωριστά πολιτισμικά στοιχεία κάθε τόπου.
Όπως εξηγεί η Ελίνα, η ιδέα πίσω απ’ την καμπάνια ήταν αποτέλεσμα δύο γεγονότων: αρχικά της πρεμιέρας του Game of Thrones που είναι μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού και δεύτερον από το ότι οι καμπάνιες που προωθούν συνήθως τον ελληνικό τουρισμό ακολουθούν όλες μια «σίγουρη» πεπατειμένη.
«Δεν είχαμε δει κάτι ως τώρα που να μας τράβηξε ιδιαίτερα την προσοχή στα social media, κάτι που να μας έκανε να χαμογελάσουμε. Καθώς η σειρά έχει πάρα πολύ μεγάλη δημοτικότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οτιδήποτε σχετικό με αυτή τραβά την προσοχή. Ο συνδυασμός, λοιπόν, θεωρήσαμε πως θα μαγνητίσει τα βλέμματα», προσθέτει.
Οι ταξιδιώτες από κάθε μεριά του πλανήτη, θα μπορούν πλέον να βρουν σε μια σελίδα συγκεντρωμένες φωτογραφίες από τα τοπία, τις γευστικές προκλήσεις αλλά και την ιστορία, μαθαίνοντας με τον πιο άμεσο τρόπο, τι εστί ελληνικό καλοκαίρι.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, αυτό το καλοκαίρι ο τουρισμός θα χτυπήσει «κόκκινο» με πάνω από 17 εκατ. άτομα να έχουν ήδη κλείσει τις διακοπές τους σε κάποιον ελληνικό προορισμό. Καταγάλανα νερά, αρχαιολογικοί χώροι γεμάτοι ιστορία, αλλά και γεύσεις από όλες τις άκρες του Αιγαίου, του Ιονίου και του Κρητικού πελάγους… σκέφτεστε κάτι καλύτερο για τουριστική ατραξιόν;
Οι δύο δημιουργοί θέλουν όποιος βλέπει την καμπάνια να έχει μια θετική εικόνα για την χώρα μας, και φαίνεται πώς το έχουν πετύχει, αφού παρά τις λίγες μόνο ημέρες που η καμπάνια βρίσκεται στον «αέρα» έχει λάβει τα καλύτερα σχόλια, ενώ η σελίδα τους στο Facebook μετρά ήδη πάνω από 2.500 άτομα.
Πώς λειτουργεί, όμως, η καμπάνια; Με στόχο να «γεμίσει» το διαδίκτυο με το… Game of Islands και να μπορούν οι τουρίστες να πάρουν μια γεύση απ’ το Game of Thrones με μια ελληνική πινελιά, όμως, οι δύο τους χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των νησιών σαν «καμβά» τους οποίους γεμίζουν με πρωτότυπα μηνύματα. Μηνύματα που αρκετές φορές προέρχονται απ’ τους ίδιες τους χρήστες, όπως αναφέρουν οι δύο δημιουργοί.
Από το «All Men Must Dive» μέχρι το «The Cretans Send Their Regards» όλα μας προετοιμάζουν καθώς… Summer is Coming.
Πηγή : www.fortunegreece.com