Σύνταξη tourismtoday.gr

Οι αγοραστές σε επαγγελματικά ταξίδια στην Ευρώπη αναμένουν σταθερούς όγκους ταξιδιών το 2025, αλλά είναι λιγότερο αισιόδοξοι για την ανάπτυξη σε σχέση με αυτούς σε άλλες περιοχές.

Οπως αποκαλύπτει η τελευταία ανάλυση της Παγκόσμιας Ένωσης Επιχειρηματικών Ταξιδιών (GBTA), οι αγοραστές στην Ευρώπη είναι οι πιο διστακτικοί σχετικά με την ανάπτυξη φέτος.

  • Πάνω από το ένα τρίτο (37%) αναμένει ότι η εταιρεία του θα πραγματοποιήσει περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια φέτος, αριθμός που είναι σημαντικά χαμηλότερος από κάθε άλλη περιοχή.
  • Επιπλέον, το 19% αναμένει φέτος μείωση του όγκου στα ταξίδια της εταιρείας του από έτος σε έτος. Αυτό πιθανότατα συνδέεται με την αυξημένη ευαισθητοποίηση των ανησυχιών για το κλίμα στην Ευρώπη, σε συνδυασμό με τις οδηγίες βιωσιμότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) που ωθούν τις εταιρείες να αναλάβουν δράση.

Τα πιο δημοφιλή είδη για επαγγελματικά ταξίδια

  • Τα ταξίδια για πωλήσεις που παράγουν έσοδα θα προηγηθούν όσον αφορά τον σκοπό του ταξιδιού το 2025. Ακολουθούν τα ταξίδια που σχετίζονται με εσωτερικές συναντήσεις (21%).
  • Τα συνέδρια και εκθέσεις στο εξωτερικό είναι στο 14% του όγκου.
  • Οι συναντήσεις εκπαίδευσης και προμηθευτών έπεσαν κάτω από τις προτεραιότητες των εταιρειών για ταξίδια.

Οι ανησυχίες στα επαγγελματικά ταξίδια

Οι ανησυχίες σχετικά με τις τιμές και τον προϋπολογισμό βρίσκονται στην κορυφή της λίστας ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι αγοραστές αλλά και οι διαχειριστές ταξιδιών το 2025.
Ο έλεγχος του προϋπολογισμού είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα για τις εταιρείες φέτος.

Γιατί ανησυχούν οι αγοραστές

  • Το 81% των αγοραστών ανέφερε το αυξανόμενο κόστος του ταξιδιού ως σημαντικό ζήτημα.
  • Το 50% εκτιμά ότι οι προϋπολογισμοί του ενδέχεται να μην αντιμετωπίσουν την πίεση των τιμών.
  • Οι οικονομικές ανησυχίες και οι γεωπολιτικές τριβές είναι στο μυαλό του 49% και του 44% των αγοραστών, αντίστοιχα.
  • Το 37% ανησυχεί για τις διακοπές στα ταξίδια.
  • Μόνο το ένα τρίτο ανέφερε τις τεχνολογικές εξελίξεις και την τεχνητή νοημοσύνη ως κορυφαία στα προγράμματα του.

Γιατί ανησυχούν οι προμηθευτές

Οι ανησυχίες των αγοραστών με αυτή την έννοια ήταν αρκετά διαφορετικές από τους προμηθευτές και τους εκπροσώπους εταιρειών διαχείρισης ταξιδιών στην Ευρώπη.

  • Λίγο περισσότεροι από τους μισούς προμηθευτές και εκπρόσωποι της TMC ανέφεραν το κόστος ταξιδιού ως κύρια ανησυχία.
  • Οι προμηθευτές ανησυχούν περισσότερο για τη συνολική οικονομική εικόνα, με το 55% να κάνει λόγο για αβεβαιότητα.
  • Το 47% έχει το μυαλό τους στην τεχνητή νοημοσύνη, δείχνοντας τους προμηθευτές πολύ περισσότερο αφοσιωμένους στις τεχνολογικές αλλαγές από τους αγοραστές φέτος.

Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι πολλοί αγοραστές βασίζονται στα TMC τους για να τους εξοπλίσουν με την κατάλληλη τεχνολογία στην εκτέλεση ενός ταξιδιωτικού προγράμματος.

  • Το 30% των ταξιδιωτικών διαχειριστών θα υποβάλουν προσφορά για ένα νέο TMC φέτος και πολλοί από αυτούς ανέφεραν ότι η πρωτοβουλία προκλήθηκε από ελλιπή τεχνολογία ή έλλειψη πρόσβασης σε περιεχόμενο ή υποστήριξη NDC.
  • Το 17% ήδη εφαρμόζει έναν νέο συνεργάτη TMC.
  • Το 52% θα αξιολογούσε και ενδεχομένως θα αλλάξει τις λύσεις πληρωμών.
  • Το 31% θα αξιολογούσε νέα εργαλεία κρατήσεων.
  • Το 20% θα αξιολογούσε ή θα άλλαζε το εργαλείο εξόδων.
  • Οι αγοραστές στην Ευρώπη ηγήθηκαν του πακέτου και στους δύο λογαριασμούς, με το 38% να επανεκτιμά το OBT του και το 22% να θέλει να αλλάξει το εργαλείο εξόδων του.