Σύνταξη tourismtoday.gr

Μετά την ανακοίνωση του νεότερου μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης του OpenAI, η Google αποκάλυψε μεγάλες αλλαγές στη μηχανή αναζήτησης της μεταξύ πολλών άλλων ενημερώσεων προϊόντων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη (AI).
Αυτές περιλαμβάνουν νέες δυνατότητες προγραμματισμού και συμβάλλουν στην βελτίωση της αναζήτησης προορισμών, στις κρατήσεις και στην βοήθεια στο ταξίδια.

Το Gemini Advanced, η premium υπηρεσία chatbot τεχνητής νοημοσύνης της Google, που θα κυκλοφορήσει αυτό το καλοκαίρι είχε ήδη τραβήξει την προσοχή.
Μπορεί να χρησιμοποιήσει χωρικά δεδομένα και συλλογισμούς για να θέσει προτεραιότητες και να λάβει αποφάσεις κατά τη δημιουργία ενός προσωπικού δρομολογίου.

«Τώρα όλοι γνωρίζουμε ότι τα chatbots μπορούν να σας δώσουν ιδέες, αλλά υπάρχουν πολλά περισσότερα που απαιτούνται για τον σχεδιασμό ενός σπουδαίου ταξιδιού, υπογραμμίζει ο Sissie Hsiao, αντιπρόεδρος της Google και γενικός διευθυντής του Gemini.
Απαιτείται συλλογισμός που να λαμβάνει υπόψη την υλικοτεχνική υποδομή του χωροχρόνου και η ευφυΐα για την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και τη λήψη αποφάσεων».

Πρόκειται για μία σημαντική εξέλιξη, αφού μέχρι τώρα πολλά από αυτά τα εργαλεία σχεδιασμού ταξιδιών δυσκολεύονταν να κατανοήσουν ημερομηνίες, χρονοδιαγράμματα και αποστάσεις.
Δεδομένου ότι το Gemini μπορεί να έχει πρόσβαση στους Χάρτες, το YouTube, το Gmail, τα έγγραφα Google κ.λπ., φαίνεται σαν ένα εξαιρετικά και ολοένα πιο χρήσιμο και ικανό εργαλείο για αποδράσεις.
Χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσει ένα δυναμικό προσχέδιο επιλογών για ταξίδια, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις προτεραιότητες και τους περιορισμούς.

Σύμφωνα με την Google «το πλεονέκτημα της ταξιδιωτικό σχεδιασμό είναι η εγγενής ενσωμάτωση με άλλα προϊόντα που σχετίζονται με αποδράσεις.
Αυτά τα νέα πολυτροπικά μοντέλα που είναι προσβάσιμα σε οποιονδήποτε, έχουν σημαντικές επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι θα εξερευνούν διαδραστικά τον προορισμό τους -συμπεριλαμβανομένης της μετάφρασης ξένων γλωσσών- στο άμεσο μέλλον».