Οι νεότερες και πλουσιότερες ομάδες ταξιδιωτών -Gen Z και Millennials- θα είναι οι πρώτες που θα ξαναρχίσουν τον διεθνή τουρισμό αναψυχής, μόλις αρθούν οι περιορισμοί. Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία έρευνας της GlobalData.

Και, ενώ η επιθυμία των ανθρώπων να ταξιδέψουν μετά την πανδημία αργεί, η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στην ασφάλεια στις διακοπές θα μπορούσε τώρα να ενισχυθεί.

Σύμφωνα με την μελέτη, αυτό οφείλεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι περισσότεροι χρήστες προέρχονται από αυτά τα βασικά δημογραφικά στοιχεία.

Και θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης και στη συμβολή στην ανάκαμψη της τουριστικής βιομηχανίας γενικά.

Η GlobalData ανέφερε ότι το Twitter και το YouTube βρίσκονται στην πρώτη θέση των ευρέως χρησιμοποιούμενων πλατφορμών για ταξιδιωτικές προωθήσεις εν μέσω της πανδημίας. Όπως και το νέο TikTok, με επίσης δυνατότητες μάρκετινγκ.

Το μεγαλύτερο μέρος των Millennials φαίνεται να ενδιαφέρεται λιγότερο για τις συνέπειες της μόλυνσης από τον ιό από τους γονείς του.

Πολλοί Millennials έχουν δικά τους παιδιά και έχουν μείνει οικογενειακώς σε καραντίνα στο σπίτι, για αρκετούς μήνες. Τώρα, ανυπομονούν περισσότερο να βγουν όλοι έξω από το σπίτι και να περάσουν καλά.

Την δυναμική των Millennials στην επανεκκίνηση του τουρισμού δείχνουν και άλλα στοιχεία. Το πρόσφατο Σαββατοκύριακο στην αργία για την Ημέρα Ανεξαρτησίας, σύμφωνα με έρευνα της American Express Travel Survey, ταξίδεψαν:

  • Το 48% των Millennials.
  • Το 27% των Boomers.
  • Το 22% των Gen X-ers.