Το Golden buzzer της ταξιδιωτικής βιομηχανίας είναι η Generation Z. Για το λόγο αυτό οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι έτοιμες να ικανοποιήσουν τις ταξιδιωτικές τους ανησυχίες.

Gen Z – η γενιά των κινητών

Εάν οι Millennials είναι οι γκουρού των υπολογιστών, η γενιά των Generation Z είναι οι γκουρού των κινητών. Ο λόγος είναι απλός. Ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του ελεύθερου χρόνου τους στο διαδίκτυο.

Κάνουν chat, στέλνουν μηνύματα, παίζουν online παιχνίδια και ενημερώνουν τα social media τους.

Τι σημαίνει αυτό για τις ταξιδιωτικές εταιρείες;

Οι διάδοχοι των Millennials θα στραφούν προς τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για να εμπνευστούν για τα ταξίδια τους. Θα κάνουν μέσω εφαρμογών και θα πληρώνουν μέσω κινητού τηλεφώνου. Επομένως, όλες οι συναλλαγές θα μεταφερθούν σε κινητά. Άρα είναι απαραίτητο οι ταξιδιωτικές εταιρείες να διαθέτουν app version.

Διαφημιστικό μήνυμα σε  6 δευτερόλεπτα

Εάν οι millennials έχον περίοδο προσοχής 12 δευτερολέπτων, η Gen Z έχει κατεβάσει το όριο στα 8 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με τον Forbes, η νεότερη γενιά δεν έχει απλώς μικρότερο χρόνο προσοχής. Χειρίζεται επίσης περισσότερες οθόνες. Κατά μέσο όρο, οι Millennials αναπηδούν μεταξύ των 3 οθονών, ενώ η Generation Z τείνει να χειρίζεται 5 οθόνες ταυτόχρονα.

Τι σημαίνει αυτό για τις ταξιδιωτικές εταιρείες; Το μάρκετινγκ διοχετεύεται σε ψηφιακές επιρροές για να προσεγγίσει το νεανικό κοινό, διότι η έμπνευση ταξιδιών ξεκινά από τα κοινωνικά μέσα. Επιπλέον, οι διαφημίσεις και το περιεχόμενό τους πρέπει να είναι ιδιαίτερα ελκυστικό τα πρώτα έξι δευτερόλεπτα.

Βιωματικές εμπειρίες

Kορυφαία προτεραιότητα για τους Gen Z είναι πιο τοπικές, αυθεντικές, Instagrammable εμπειρίες. Σύμφωνα με την Expedia, oι Gen Z αγαπούν την οικονομία διαμοιρασμού και είναι πιθανότερο να κάνουν κράτηση σε εναλλακτικά καταλύματα. Παράλληλα, εκτιμούν τις εμπειρίες αντί των υλικών αγαθών.

Προωθούμε από τα κοινωνικά μέσα, τόσο πιο εξωφρενική και διαφορετική την εμπειρία σας, τόσο το καλύτερο. Αυτές οι εμπειρίες είναι νόμισμα των κοινωνικών μέσων.

“Εθισμένοι” στην πολυτέλεια

Οι Gen Z είναι μετανάστες τρίτης ή τέταρτης γενιάς που αντιμετωπίζουν λιγότερες ή καθόλου δυσκολίες επειδή οι παππούδες και οι γονείς τους είναι καλά εδραιωμένοι.

Τι σημαίνει αυτό για τις ταξιδιωτικές εταιρείες; Η Gen Z φιλοδοξεί να ταξιδέψει με πολυτέλεια απλά επειδή μπορεί.

Η αγοραστική δύναμη των Millennials είναι τεράστια. Η αίσθηση πολυτέλειας έχει περάσει πλέον στην Gen Z, η οποία είναι έτοιμη για εξωφρενικές δαπάνες πολυτελείας.