Μία από τις κορυφαίες μάρκες εμπειρίας και ταξιδιών στον κόσμο, η αγορά GetExperience δημοσίευσε τη λίστα με τις μεγαλύτερες επερχόμενες τάσεις για την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Αφού περάσαμε σχεδόν δύο χρόνια περιορισμένοι στα σπίτια μας, ο κόσμος άρχισε να ανοίγει τις πόρτες του σε όσους αναζητούν την περιπέτεια τον περασμένο χρόνο, καθώς όλο και περισσότερες χώρες χαλαρώνουν τους περιορισμούς για τον COVID και ανοίγουν τα σύνορά τους.

Η τάση για εξερεύνηση έχει ήδη καθιερωθεί το 2022, με τους ανθρώπους να ξεφεύγουν από τη συνηθισμένη τους ρουτίνα και να επιχειρούν νέους προορισμούς.

Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και το επόμενο έτος.

“Το 2023, θα δούμε μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι προσεγγίζουν τα ταξίδια. Η νεότερη γενιά ταξιδιωτών επιθυμεί μια βαθύτερη σύνδεση με τους προορισμούς της και αναζητά εμπειρίες που έχουν νόημα και συναισθηματική εκπλήρωση. Αυτή η τάση προς ταξίδια με περισσότερη περιβαλλοντική συνείδηση ​​και επίγνωση θα συνεχίσει να διαμορφώνει τη βιομηχανία, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν νέους και μοναδικούς τρόπους για να κάνουν τα ταξίδια τους να ξεχωρίζουν και να είναι πραγματικά αξέχαστα», δηλώνει ο Alexander Pershikov, ιδρυτής του GetExperience.

Ακολουθούν μερικές από τις τάσεις που θα επικρατήσουν μεταξύ των ταξιδιωτών το 2023:

Ανοίγοντας νέους ορίζοντες

Ένα σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο ταξιδιωτών είναι τώρα να δώσει τις προτιμήσεις του σε ταξίδια περιπέτειας – διακοπές στην άγρια ​​φύση και ταξίδια πεζοπορίας, για παράδειγμα μια πεζοπορία μέσα στο ηφαίστειο στην Ισλανδία, προβλέπεται να είναι από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για τους ταξιδιώτες το 2023.

Ταξίδι με χαμηλό κόστος

Τα οικονομικά ταξίδια γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στον κλάδο. Τα πολυτελή ρούχα και οι μεγάλες ποσότητες αποσκευών δεν είναι πλέον ο κανόνας για τους ταξιδιώτες. Η τάση για το 2023 είναι για προσφορές εκτός εποχής και λιγότερο ταξιδεμένους τουριστικούς προορισμούς. Αναμένεται ότι περισσότεροι άνθρωποι θα επιλέξουν φιλικές προς τον προϋπολογισμό επιλογές για μεταφορά και διαμονή, συμπεριλαμβανομένων εναλλακτικών μορφών μεταφοράς για μεγαλύτερες διαδρομές.

Χαλάρωση

Με τον κόσμο να αντιμετωπίζει πολλαπλές κρίσεις, η επιθυμία όχι μόνο να χαλαρώσουν κατά τη διάρκεια των διακοπών αλλά και να βελτιώσουν τη συναισθηματική και ψυχική ευεξία θα είναι προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες το 2023. Οι άνθρωποι θα επιλέγουν προορισμούς και εκδρομές που τους επιτρέπουν να ξεφύγουν και να επικεντρωθούν στην ψυχική τους υγεία.

Τεχνολογικά προηγμένα ταξίδια

Η χρήση των μετασυμβατικών και εικονικών τεχνολογιών θα γίνει ολοένα και πιο διαδεδομένη στην ταξιδιωτική βιομηχανία το επόμενο έτος. Τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη αρχίσει να ενσωματώνουν αυτές τις τεχνολογίες στις υπηρεσίες και τις λειτουργίες τους, συμπεριλαμβανομένων των πρακτικών εικονικής πραγματικότητας, της χρήσης κρυπτονομισμάτων και άλλων τεχνολογιών αιχμής. Τα ξενοδοχεία του Ντουμπάι και της Σιγκαπούρης αναμένεται να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της τεχνολογικής επανάστασης, αλλά μένει να δούμε ποιες άλλες εξελίξεις θα έρθουν καθώς η χρήση της εικονικής πραγματικότητας συνεχίζει να επεκτείνεται.

Περιβαλλοντικά, κοινωνικά ταξίδια

Καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες συνειδητοποιούν τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες, αναζητούν βιώσιμες και υπεύθυνες ταξιδιωτικές επιλογές, όπως οικολογικές εμπειρίες και καταλύματα. Αυτή η τάση αναμένεται να οδηγήσει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών βιώσιμου τουρισμού, καθώς και στην αυξημένη ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση σχετικά με τη σημασία των υπεύθυνων ταξιδιών.