Ένας συντριπτικός αριθμός επιχειρηματιών θεωρεί ότι τα θετικά υπερβαίνουν τα αρνητικά στην εργασία (92%) και στο σπίτι (82%) όταν ταξιδεύουν για δουλειά, αποκαλύπτει έρευνα της CWT.

Οι ταξιδιώτες από την Αμερική είναι οι πιο ενθουσιώδεις στο 94% και 86% αντίστοιχα. Ακολουθούμενοι από ταξιδιώτες από την Ασία-Ειρηνικός σε 93% και 84%, και στην Ευρώπη με 89% και 77%.

“Η έξοδος από τη ρουτίνα εργασίας είναι μερικοί από τους πιο συναρπαστικούς παράγοντες που συνδέονται με τα επαγγελματικά ταξίδια”, επισημαίνει ο Niklas Andréen, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής ταξιδιωτικός εμπειρογνώμονας στην CWT.

 

Τα οφέλη για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες

  • Ανάπτυξη της εμπιστοσύνης (39%).
  • Γνωριμία με τους ανθρώπους καλύτερα (32%).
  • Βελτίωση της αποτελεσματικότητας (31%).

Οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες θεωρούν σημαντική την γνωριμία με άλλους ανθρώπους (37%), ακολουθούμενοι από την Αμερικανούς (36%) και τους ταξιδιώτες από την Ασία-Ειρηνικό (25%).
Οι Ευρωπαίοι εκτιμούν επίσης την αποτελεσματικότητα της αντιμετώπισης των ατόμων με πρόσωπο με πρόσωπο (34%), ενώ οι ταξιδιώτες από την Ασία-Ειρηνικός (31%) και Οι Αμερικανοί (29%).

Οι τάσεις στα επαγγελματικά ταξίδια

Ένα άλλο πλεονέκτημα του επαγγελματικού ταξιδιού είναι η δυνατότητα επέκτασης του για ευχαρίστηση.
Ο μέσος όρος των τελευταίων 12 μηνών που οι ερωτηθέντες επέκτειναν το ταξίδι τους είναι 2,4 ημέρες.

  • Οι ταξιδιώτες από την Αμερική 2,7 ημέρες.
  • Ακολουθούμενοι από 2,4 στην Ευρώπη.
  • Και 2,3 ημέρες από την Ασία-Ειρηνικός.
  • Ο μέσος αριθμός ημερών – σε παγκόσμιο επίπεδο – ήταν 4,3 ημέρες.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι οι επιχειρήσεις υποστηρίζουν κυρίως τα ταξίδια Bleisure αν οι εργαζόμενοι πληρώνουν για τα προσωπικά τους έξοδα (76%).
Σε Ασία-Ειρηνικό το υποστηρίζει το 79% των εταιρειών, σε Αμερική το 77% και σε στην Ευρώπη το 70%.