Κινέζοι ταξιδιώτες αναζητούν ενεργά την περιπέτεια ενώ βρίσκονται σε διακοπές. Και η Κίνα αποτελεί μια αναξιοποίητη αγορά 8,2 δις δολαρίων ετησίως, όσον αφορά στα ταξίδια περιπέτειας.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα για τον Τουρισμό Περιπέτειας της Κίνας. Στην έρευνα συμμετείχαν Κινέζοι ταξιδιώτες ηλικίας άνω των 18 ετών που είχαν κάνει ένα ταξίδι τον περασμένο χρόνο.
- Το 16,3% των ερωτηθέντων, επέλεξαν ταξίδι περιπέτειας για τις τελευταίες διακοπές τους.
- Tο 2,7% έκανε ταξίδι “σκληρής περιπέτειας”.
- Tο 13,6% προτίμησε στο ταξίδι του εμπειρίες “ήπιας περιπέτειας”.
Αγορά με σημαντικές ευκαιρίες για εταιρείες ταξιδιών περιπέτειας
Όπως επισημαίνεται στην έρευνα “υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για εταιρείες ταξιδιών περιπέτειας που αναζητούν να επεκτείνουν τα προϊόντα τους στους Κινέζους”.
- Το συνολικό μέγεθος της αγοράς περιπέτειας για την Κίνα (με βάση μόνο τις δαπάνες διαμονής) είναι 8,2 δις δολάρια ανά έτος.
- Τα έξοδα ταξιδιού για περιηγήσεις από την Κίνα αντιπροσωπεύουν το 0,64% των συνολικών διεθνών δαπανών για τουρισμό.
Το προφίλ του Κινέζου τουρίστα περιπέτειας
- Οι κορυφαίοι προορισμοί για ταξίδια περιπέτειας ήταν οι ΗΠΑ, η Ταϊλάνδη, η Αυστραλία και η Ιαπωνία.
- Ο χρόνος στη φύση, το κάμπινγκ και το backpacking είναι μερικές από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες.
- Το 72% των Κινέζων ταξιδιωτών περιπέτειας ξοδεύουν μεταξύ 4-10 ημερών στο εξωτερικό.