Ετοιμαζόταν τις τελευταίες δύο εβδομάδες και από την Παρασκευή άρχισε να δημοσιοποιείται ευρύτερα η πρωτοβουλία μεγάλων επιχειρήσεων, ελληνικών και ξένων, για την υλοποίηση μίας δυναμικής επικοινωνιακής εκστρατείας υπό το μήνυμα «Give Greece a Chance». Στην πρωτοβουλία πρωτοστατούν από πλευράς Συνδέσμων, ο ΣΕΤΕ και ο ΣΕΒ με όλα τα μέλη τους και από πλευράς μεμονωμένων υποστηρικτών, εταιρείες όπως η Aegean Airlines,  το Costa Navarino, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και άλλες.

Η πρωτοβουλία έγκειται στην δημοσίευση καταχωρήσεων στις μεγαλύτερες εφημερίδες στην Ευρώπη, σε τέσσερις γλώσσες, με κείμενο όπου μεταξύ άλλων αναφέρονται τα βασικά στοιχεία του τι έχει συμβεί στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια, στα πρώτα θετικά αποτελέσματα των μέτρων λιτότητας και με την παρότρυνση-έκκληση-τοποθέτηση του «Δώστε μία ευκαιρία στην Ελλάδα».

Έχει, ήδη, δημιουργηθεί και σχετικό site, με τίτλο «Greece is Changing», λιτό, αλλά σαφές και γρήγορο.

Πηγή: Tourism Lobby