Με μέση δαπάνη 2.177 $ ανά εξερχόμενο τουρίστα, η Βραζιλία ήταν η έβδομη αγορά εξερχόμενων δαπανών παγκοσμίως το 2021.

Προβλέπεται ότι θα αυξηθεί στα 2.325 $ έως το 2025, για να γίνει η έκτη υψηλότερη πίσω από την Αυστραλία, τις ΗΠΑ, την Ισλανδία, τη Σιγκαπούρη και τον Μαυρίκιο.

H GlobalData, κορυφαία εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων σημειώνει ότι η υψηλή μέση υπερπόντια δαπάνη της αγοράς της Βραζιλίας, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η οικονομική προσιτότητα και η προσβασιμότητα δεν είναι οι πρωταρχικοί παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή προορισμού, σημαίνει ότι υπάρχει σημαντικό περιθώριο προσέλκυσης αυτών των τουριστών σε προορισμούς μεγάλων αποστάσεων ή πολυτελείας.

Η τελευταία έκθεση της GlobalData, «Brazil Source Tourism Insight Report, συμπεριλαμβανομένων των διεθνών αναχωρήσεων, εσωτερικών ταξιδιών, βασικών προορισμών, τάσεων, τουριστικών προφίλ, ανάλυσης απαντήσεων σε έρευνες καταναλωτών, ανάλυσης δαπανών, κινδύνων και μελλοντικών ευκαιριών, ενημέρωση 2022» , αποκαλύπτει ότι η ολοένα και πιο πολύτιμη πηγή .

Η αγορά αψηφά σε μεγάλο βαθμό τις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις με τις συστάσεις από φίλους και συγγενείς να έχουν προτεραιότητα έναντι της οικονομικής προσιτότητας και της προσβασιμότητας.

Εν τω μεταξύ, το 51% των Βραζιλιάνων καταναλωτών θεωρεί την προσβασιμότητα κλειδί για ταξίδια, όπως οι απευθείας πτήσεις, και το 49% της βραζιλιάνικης αγοράς θεωρεί ότι η οικονομική προσιτότητα είναι παράγοντας που επηρεάζει όταν αποφασίζουν πού θα πάνε διακοπές, πολύ κάτω από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 58%. Ενδεικτικό αυτού και αψηφώντας περαιτέρω τις συμβατικές ταξιδιωτικές τάσεις, το μείγμα εξερχόμενων προορισμών της Βραζιλίας κυριαρχήθηκε από την Ευρώπη. Η ήπειρος αντιπροσώπευε το 68,2% των διεθνών αναχωρήσεων από τη Βραζιλία το 2021, ακολουθούμενη από τη Βόρεια Αμερική (28,3%) και τη Νότια και Κεντρική Αμερική (3,3%).