“Καμπανάκι”, χτυπάει η κατάρρευση της Thomas Cook και για άλλους τουριστικούς φορείς, καθώς οι πωλήσεις στο διαδίκτυο συνεχίζουν να αυξάνονται.

Τον κίνδυνο αυτό επισημαίνει ο Nick Wyatt, επικεφαλής έρευνας και της ανάλυσης ταξιδίων και τουρισμού στη GlobalData.

Οι ταξιδιώτες σε ρόλο τουριστικού πράκτορα

Όπως υπογραμμίζει ο κ.Wyatt οι t.o. πρέπει να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές ανάπτυξης και να συμβαδίσουν με τα θέλω των καταναλωτών. Ποια είναι αυτά;
Ότι όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν online ιστότοπους για απευθείας κράτηση των διακοπών τους.

“Ο πολλαπλασιασμός των πόρων διαδικτύου (που κυμαίνονται από περιοχές αναθεώρησης μέχρι πλατφόρμες κράτησης) επέτρεψε στον καταναλωτή να πάρει τον ρόλο του ταξιδιωτικού πράκτορα, μειώνοντας έτσι την ανάγκη για υπηρεσίες εταιρειών όπως ο Thomas Cook, επισημαίνει χαρακτηριστικά ο Nick Wyatt.
Οι μεταβαλλόμενες στάσεις των ταξιδιωτών, τονίζουν περαιτέρω τον τρόπο με τον οποίο η καινοτομία και ο εκσυγχρονισμός είναι καθοριστικής σημασίας για τη συνεχή ανάπτυξη της σημερινής τουριστικής βιομηχανίας”.

Όπως υπογραμμίζει “οι millenialls και οι ανεξάρτητοι ταξιδιώτες ειδικότερα κατευθύνονται στις διακοπές τους από τις απευθείας συνδέσεις. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος.
Κι αυτό αποδείχθηκε καταστροφικό για τουριστικούς οργανισμούς όπως ο Thomas Cook”.