Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στα διεθνή ταξίδια επιστρέφουν οι Γερμανοί, φθάνοντας τα επίπεδα προ την πανδημία μέχρι το 2024.
Σύμφωνα με έκθεση της GlobalData τα εξερχόμενα ταξίδια της χώρας θα ανακάμψουν σε 117,9 εκατομμύρια τουρίστες -ξεπερνώντας τα 116,1 εκατομμύρια του 2019- παρά την οικονομική πτώση στην Ευρώπη.

Τα φιλικά προς τον προϋπολογισμό ταξίδια, επισκέψεις σε φίλους και συγγενείς και τοποθεσίες εκτός πόλης -ειδικά στον αγαπημένο προορισμό διακοπών της χώρας, την Αυστρία- είναι τα πιο δημοφιλή.

Η έκθεση της GlobalData, «Germany Source Tourism Insight, 2022 Update», υπογραμμίζει ότι η ανάκαμψη του εξερχόμενου τουρισμού της Γερμανίας ακολουθεί ένα αδύναμο 2020 και 2021, όπου η μείωση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών και τα αυστηρά μέτρα για τον COVID-19 οδήγησαν στην έξοδο της Γερμανίας.

Οι Γερμανοί ταξιδιώτες, σημαντικοί για την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία

«Η πανδημία COVID-19 είχε τεράστιο αντίκτυπο στα διεθνή ταξίδια από τη Γερμανία, τονίζει η Megan Cross, αναλύτρια της GlobalData.

Ο αριθμός του εξερχόμενου τουρισμού συρρικνώθηκε σε σχέση με το 2019, σημειώνοντας μείωση 64,5% σε ετήσια βάση (σε έτος) από 116,1 εκατομμύρια ταξιδιώτες το 2019 σε 41,2 εκατομμύρια το 2020 πριν από περαιτέρω μείωση το 2021 σε μόλις 40,4 εκατομμύρια.

Με τους περιορισμούς να έχουν πλέον χαλαρώσει και να επιστρέφει η εμπιστοσύνη, οι προβλέψεις για το 2022 και μετά είναι πολύ πιο θετικές.

Αυτή η ανάκαμψη θα είναι μια μεγάλη ώθηση, καθώς η Γερμανία είναι μια σημαντική αγορά πηγής στην παγκόσμια σκηνή».

Τι αναζητούν οι Γερμανοί παραθεριστές

Η αύξηση των τιμών έχει κάνει τους πάντες να κάνουν προϋπολογισμό και οι Γερμανοί ταξιδιώτες συχνά αναζητούν επιλογές φιλικές προς τον προϋπολογισμό.

Το 55% των Γερμανών αναγνώρισε την «προσιτή τιμή» ως κύριο παράγοντα για να αποφασίσουν πού θα πάνε διακοπές.
Επομένως εταιρείες χαμηλού κόστους (LCC) όπως η RyanAir, η EasyJet, η Eurowings, η Air Berlin, η TUIfly και η Condor είναι οι πρώτες επιλογές τους, όταν πρόκειται για διεθνή ταξίδια.

Πώς κάνουν κράτηση για διεθνή ταξίδια οι Γερμανοί

  • Πάνω από το ένα τέταρτο των Γερμανών ταξιδιωτών κάνουν κράτηση μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων.
  • Οι ψηφιοποιημένες υπηρεσίες και προϊόντα είναι υψίστης σημασίας για την προσέλκυση της γερμανικής αγοράς. Το 29% των Γερμανών συνήθως χρησιμοποιούν διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες όταν κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι. Αυτή ήταν η πιο δημοφιλής μέθοδος κράτησης με διαφορά.
  • Απευθείας κράτηση με πάροχο καταλυμάτων (16%).
  • Με ταξιδιωτικούς πράκτορες πρόσωπο με πρόσωπο στο κατάστημα (15%).

Για το 59% η απόφαση για κράτηση με ταξιδιωτικούς πράκτορες (τόσο online όσο και εκτός) έχει να κάνει με την προτεραιότητα που δίνουν οι Γερμανοί ταξιδιώτες σχετικά με το «πόσο καλά το προϊόν/υπηρεσία είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες και την προσωπικότητα μου».

Ο top προορισμός

Η Αυστρία παραμένει ο νούμερο ένα εξερχόμενος προορισμός για τους Γερμανούς τουρίστες λόγω των εύκολων, άμεσων ταξιδιωτικών διαδρομών μεταξύ των δύο χωρών.

Η Αυστρία προσφέρει επίσης στους Γερμανούς ταξιδιώτες έναν αγροτικό προορισμό με εμπειρίες ασφαλείς για τον COVID-19.

Η Γερμανία είναι σταθερά η μεγαλύτερη πηγή εισερχόμενων τουριστών της Αυστρίας.
Λόγω της πανδημίας, η κλίμακα του εισερχόμενου τουρισμού μειώθηκε δραματικά από τα 14,4 εκατομμύρια Γερμανούς τουρίστες το 2019 σε 8,6 εκατομμύρια το 2020 και 5,8 εκατομμύρια το 2021.

Η εισροή Γερμανών που αναμένει η Αυστρία θα δώσει μια ευπρόσδεκτη ώθηση στην ανάκαμψη της αυστριακής τουριστικής βιομηχανίας, με 14,5 εκατομμύρια Γερμανούς τουρίστες να αναμένονται έως το 2024.