Η Norwegian Air που αποχώρησε πρόσφατα από το παιχνίδι μεγάλων αποστάσεων θέτει υπό αμφισβήτηση τη βιωσιμότητα του επιχειρηματικού μοντέλου, καθώς η βάση υψηλού κόστους της αεροπορικής εταιρείας εμπόδισε την ικανότητά της να κερδίζει κέρδος με μεγάλο ποσοστό του κόστους που σχετίζεται με τα καύσιμα, λέει η GlobalData , κορυφαία δεδομένα και εταιρεία ανάλυσης.

Η προσπάθεια της εταιρείας να διαταράξει την αγορά, ειδικά σε διατλαντικές διαδρομές, ήταν σε μεγάλο βαθμό επιτυχής στην αρχή. Ωστόσο, δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για άλλους αερομεταφορείς όπως η British Airways και η Delta να την ανταγωνιστούν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι συνειδητοποιημένοι ταξιδιώτες, οι οποίοι εκτιμούσαν την άνεση σε μια πτήση μεγάλων αποστάσεων, επιλέγοντας ανταγωνιστές της Norwegian, αφήνοντας την αεροπορική εταιρεία σε έναν πόλεμο τιμών που δεν μπορούσε να αντέξει.

Ο Gus Gardner , Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στο GlobalData, σχολιάζει:

“Η έλλειψη καμπίνας υψηλής απόδοσης σήμαινε ότι η αεροπορική εταιρεία δεν μπορούσε να αποφέρει επαρκές κέρδος, με αποτέλεσμα την έξοδο από την αγορά, η οποία επιταχύθηκε επίσης από την πανδημία COVID-19”.