Στο λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος σε Ασία-Ειρηνικό προχώρησε η Agoda. Πρόκειται για το GoLocal Tonight, που στοχεύει ταξιδιώτες που αναζητούν αυθόρμητα ταξίδια τελευταίας στιγμής.

Οι εν λόγω ταξιδιώτες μπορούν να επωφεληθούν από τις προσφορές GoLocal Tonight της Agoda όταν κάνουν κράτηση την ίδια ημέρα.

Αγορές στόχοι

 

Η Ινδονησία, η Μαλαισία και η Ταϊλάνδη είναι οι τρεις πρώτες αγορές της Ασίας-Ειρηνικού που αγκαλιάζουν αυτή την πρωτοβουλία.

Αυτές οι αγορές ακολουθούνται από ταξιδιώτες από Βιετνάμ, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία, Ινδία, Φιλιππίνες, Νότια Κορέα και Σιγκαπούρη.

Σύμφωνα με την Agoda η ζήτηση για ταξίδια τελευταίας στιγμής για την ίδια ημέρα και η διανυκτέρευση την επόμενη μέρα  σε ξενοδοχεία έχουν αυξηθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Το GoLocal Tonight απευθύνεται σε αυτό το νέο τμήμα των παρορμητικών ταξιδιωτών που έχουν κίνητρο τις χαμηλές τιμές για να επωφεληθούν από τις προσφορές της ίδιας ημέρας.

Είναι ένα win-win τόσο για τους συνεργάτες όσο και για τους ταξιδιώτες », δήλωσε ο Enric Casals, περιφερειακός διευθυντής της Agoda.

Συμμετοχή ξενοδοχείων

 

Χιλιάδες πάροχοι ξενοδοχείων και καταλυμάτων σε όλη την Ασία-Ειρηνικό έχουν εγγραφεί για να προσφέρουν στους ταξιδιώτες έως και 30% επιπλέον έκπτωση για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.