Καθώς τα ταξίδια και η βιομηχανία που τα τροφοδοτούν προχωρούν στην ανάκαμψη από την πανδημία, η Google έχει εντοπίσει τρεις βασικούς τομείς που θα αποκτήσουν μεγαλύτερη σημασία τον επόμενο χρόνο.
Ταξίδια με “στιγμές ζωής”
Ειδικότερα, τα ταξίδια αναμένεται να αποκτήσουν μεγαλύτερη σημασία, με αύξηση των «στιγμών ζωής» που τέθηκαν σε αναμονή λόγω της πανδημίας.
Οι τάσεις προέκυψαν από έρευνα για Ipsos για λογαριασμό της Google.
Περισσότεροι από τους μισούς (56%) των Αμερικανών είναι πιθανό να συμμετάσχουν σε μια στιγμή ζωής τα επόμενα δύο χρόνια.
Μεταξύ αυτής της ομάδας, τα ταξίδια διαδραματίζουν βασικό ρόλο. Αυτό συμβαίνει είτε πρόκειται για γάμο, δουλειά, εκπαίδευση ή μετακόμιση.
Από όσους σχεδιάζουν να συμμετάσχουν σε μια στιγμή ζωής τα επόμενα δύο χρόνια, το 78% σκέφτεται ένα ταξίδι που σχετίζεται με αυτές τις στιγμές.
Το 62% των Αμερικανών αναφέρουν ότι η προηγούμενη εμπειρία τους με ένα ταξιδιωτικό brand είναι σημαντική στην τελική απόφασή τους.
Περίπου το 78% των ταξιδιωτών που έχουν μείνει σε καταλύματα ή έχουν κλείσει μια πτήση λένε ότι οι καλές πολιτικές αλλαγής ή ακύρωσης είναι σημαντικές. Το 85% λέει ότι οι προσιτές τιμές είναι σημαντικές.
Επίσης, για το 70% των ταξιδιωτών ο σεβασμός μιας μάρκας στους κανόνες ασφαλείας λόγω COVID είναι σημαντικός.
Το 57% των Αμερικανών χρησιμοποίησαν μια διαδικτυακή πηγή για να αντλήσουν έμπνευση ή ιδέες που σχετίζονται με το ταξίδι τους.
Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες που έκαναν ένα μεγάλο ταξίδι το περασμένο έτος αφιέρωσαν το 71% του χρόνου τους ερευνώντας στο Διαδίκτυο.
Πιο περιεκτικά ταξίδια
Η Google πιστεύει ότι τα ταξίδια θα γίνουν επίσης πιο περιεκτικά για την επόμενη χρονιά.
Οι ταξιδιώτες τείνουν να εκτιμούν την πολιτιστική δέσμευση ως βασικό αποφασιστικό παράγοντα για τους προορισμούς.
Τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες θα αναζητήσουν πληροφορίες ειδικά για το πολιτιστικό με κορυφαίες πηγές να είναι οι πληροφορίες από στόμα σε στόμα, ιστότοποι ταξιδιωτικών οδηγών και άτομα που επηρεάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ταξίδια με σκοπό
H Google λέει ότι τα ταξίδια θα έχουν περισσότερο σκοπό και θα προσανατολίζονται στη βιωσιμότητα.
Σύμφωνα με την Ipsos, τα περιβαλλοντικά ζητήματα είναι σημαντικά για τους πιθανούς ταξιδιώτες. Περισσότερο από το 50% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι οι εκπομπές άνθρακα και οι αντισταθμίσεις αξίζουν σημαντικά όταν εξετάζουν το ενδεχόμενο ταξιδιού.
Επιπλέον, το 51% των ταξιδιωτών λένε ότι οι βιώσιμες/φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές είναι σημαντικές όταν αποφασίζουν για ένα brand.