Η Guestline προσφέρει στους ξενοδόχους την ευκαιρία να παρέχουν ακριβείς τιμές απευθείας στην Google ως μέρος μιας νέας συνεργασίας συνδεσιμότητας.

Αυτή η νέα συνεργασία μεταξύ Guestline και Google θα επιτρέψει στους ξενοδόχους να αυξήσουν τον όγκο και τα έσοδα απευθείας κρατήσεων εκθέτοντας αυτόματα τις τιμές και το απόθεμα απευθείας στην Google ως μέρος των δωρεάν συνδέσμων κράτησης.

Τα αποτελέσματα αναζήτησης επισκεπτών θα περιλαμβάνουν την τοποθέτηση ενός συνδέσμου κράτησης χωρίς Google (ή της διαφήμισης ξενοδοχείου Google) σε πίνακες μετα-αναζήτησης στην Αναζήτηση Google και στους Χάρτες Google. Οι κρατήσεις διευκολύνονται από τη μηχανή κρατήσεων της Guestline, η οποία είναι άμεσα ενσωματωμένη στο Guestline PMS του ξενοδοχείου, για να κατακτήσει περισσότερο την άμεση αγορά.

Ιστορικά, υπήρχαν πολλά στοιχεία που απαιτούνται για να μπορέσουν οι ξενοδόχοι να συνεργαστούν με ηλεκτρονικές μηχανές αναζήτησης για να οδηγήσουν τις κρατήσεις. Αυτά περιλαμβάνουν ένα κανάλι μετα-αναζήτησης, τα ίδια τα δεδομένα που αν μεταφορτωθούν με μη αυτόματο τρόπο είναι συχνά ξεπερασμένα και επομένως περιττά σχεδόν αμέσως, ή μια πλατφόρμα κρατήσεων για την εκπλήρωση μιας κράτησης και πάντα ένα υψηλό κόστος για τον ξενοδόχο για την απόκτηση του επισκέπτη. Η συνεργασία της Guestline με την Google προσφέρει πλέον μια πολύ πιο αποτελεσματική προσέγγιση, έτσι ώστε οι ξενοδόχοι να μπορούν να παραδίδουν τα δεδομένα τους και τον σύνδεσμο μηχανής κρατήσεων απευθείας στην Google.

Ο Chris Jones, διευθυντής προϊόντων στο Guestline σχολιάζει: «Το 2022 φαίνεται να είναι η χρονιά κατά την οποία οι ξενοδόχοι θα επικεντρωθούν πραγματικά στις άμεσες επιχειρήσεις. Τα τελευταία δύο χρόνια οι ξενοδόχοι αποδεικνύουν τις ικανότητές τους και η όρεξη για κεφαλαιοποίηση του direct channel είναι πιο δυνατή από ποτέ.

Η νέα μας συνεργασία συνδεσιμότητας με την Google και αυτή η άμεση σύνδεση με τους δωρεάν συνδέσμους κράτησης προσφέρει στους ξενοδόχους μια λύση που θα τους επιτρέψει να πραγματοποιήσουν αυτή τη φιλοδοξία. Όχι μόνο με την ευκαιρία βελτίωσης των καταχωρίσεων αναζήτησης, αλλά και με τη δυνατότητα παροχής μιας βελτιωμένης και ολοκληρωμένης εμπειρίας επισκεπτών που τους μεταφέρει απρόσκοπτα από την αναζήτηση στην κράτηση μέσω του PMS μας.

«Έχει χτιστεί με την προσέγγιση του πελάτη και του ξενοδόχου, για να προσφέρει μια σειρά από οφέλη. Αύξηση τουλάχιστον των άμεσων κρατήσεων και εσόδων, αλλά και της ευκαιρίας να αποκτήσετε τη σχέση του επισκέπτη και το ταξίδι του επισκέπτη από άκρο σε άκρο. Από την αρχή, οι ξενοδόχοι έχουν μεγαλύτερη αυτονομία και μπορούν να έχουν την πλήρη ιδιοκτησία των δεδομένων των επισκεπτών, παρά μέσω μιας συχνά δαπανηρής OTA τρίτων. Η υψηλότερη αφοσίωση παρουσιάζει επίσης περισσότερες ευκαιρίες για αύξηση των πωλήσεων και αφοσίωση των επισκεπτών.

«Με την εστίαση που δίνει στην ενοποίηση και την ισοτιμία τιμής μεταξύ της τιμής αναζήτησης και της τιμής με δυνατότητα κράτησης, σε συνδυασμό με την ανάπτυξή της στην συνεχώς προχωρημένη αγορά μετα-αναζήτησης, η Google ήταν η σαφής επιλογή όσον αφορά την επιλογή συνεργάτη αναζήτησης και την ανάπτυξη ενός προϊόντος αναζήτησης που κατάλληλο για το σκοπό στην άμεση αγορά. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με ξενοδόχους για να αναπτύξουμε τις δυνατότητες αναζήτησης και καταχώρισης τώρα και στο μέλλον».

Οι σύνδεσμοι δωρεάν κράτησης Google είναι σύνδεσμοι χωρίς πληρωμή τους οποίους η Google κατατάσσει ανάλογα με τη χρησιμότητά τους για τον χρήστη. Εμφανίζουν το όνομα του ξενοδοχείου και τις τιμές δωματίων και όταν οι χρήστες επιλέγουν να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο μεταφέρονται απευθείας στην ιστοσελίδα που έχει ορίσει ο ξενοδόχος. Κυρίως από την άποψη του κέρδους, οι ξενοδόχοι δεν πληρώνουν χρέωση για δωρεάν συνδέσμους κρατήσεων, καθώς δεν απαιτείται σύμβαση μεταξύ του ξενοδοχείου και της Google. Για όσους ξενοδόχους ενδιαφέρονται για δωρεάν συνδέσμους κρατήσεων, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσουν ένα Εταιρικό προφίλ Google.

Εναλλακτικά, οι Διαφημίσεις ξενοδοχείων Google επιτρέπουν στους ξενοδόχους να εμφανίζουν διαθεσιμότητα αποθέματος και τιμές στην Αναζήτηση Google, τους Χάρτες και τον Βοηθό για βελτιωμένη ορατότητα, με την επιλογή είτε απευθείας κράτηση είτε μέσω Google. Ως πλατφόρμα μετα-αναζήτησης εμφανίζει τις επίσημες τιμές ξενοδοχείων παράλληλα με τις τιμές OTA. Γενικότερα, τα κανάλια μετα-αναζήτησης δεν έχουν ρυθμιστεί για να πωλούν απευθείας για λογαριασμό του ξενοδόχου, αλλά να συγκεντρώνουν και να εμφανίζουν την καλύτερη επισκόπηση των διαθέσιμων δεδομένων (τιμές και διαθεσιμότητα). Η φιλοδοξία είναι ότι τα ξενοδοχεία θα μπορούν να πραγματοποιούν περισσότερες άμεσες κρατήσεις και με τη σειρά τους να μειώνουν το κόστος απόκτησης της επωνυμίας του επισκέπτη, λειτουργώντας με ένα μοντέλο πληρωμής ανά κλικ και όχι βάσει προμήθειας, καθώς οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση αμέσως.

Και για τις δύο επιλογές, τα δεδομένα του ξενοδοχείου παρέχουν έναν δομημένο σε βάθος σύνδεσμο απευθείας στη μηχανή κρατήσεων της Guestline, παρέχοντας στον πελάτη ακριβή και συμβατή διαθεσιμότητα και τιμολόγηση, με δυνατότητα ολοκλήρωσης της κράτησης στον ιστότοπο του ξενοδοχείου για μια πλήρως ολοκληρωμένη διαδικασία.