Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ειδικοί της Google προέτρεψαν τις ταξιδιωτικές εταιρείες να υιοθετήσουν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη ως τρόπο ενίσχυσης της αποτελεσματικότητας και «μεγιστοποίησης των κερδών».

Η Amelie Matuschka και ο Ajesh Patel, διευθυντές της ταξιδιωτικής βιομηχανίας στον τεχνολογικό γίγαντα, είπαν στους αντιπροσώπους της Lata Expo ότι η χρήση τεχνητής νοημοσύνης είναι «όπως η οδήγηση όταν κάθε φανάρι ανάβει πράσινο».

«Πρόκειται για μια πραγματικά συναρπαστική εποχή για την ταξιδιωτική βιομηχανία, δήλωσε Amelie Matuschka.
Πρέπει να βλέπουμε την τεχνητή νοημοσύνη ως ευκαιρία και όχι ως απειλή. Η τεχνολογία απλώς παρέχει νέους τρόπους για να εμπνευστούμε».

Τόνισαν την ικανότητα του Gemini της Google να ενεργεί ως ταξιδιωτικός προγραμματιστής, που σημαίνει ότι παράγει εξατομικευμένα δρομολόγια με βάση τις υποβληθείσες πληροφορίες.

Ποια οφέλη προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις

«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι σαν να αλλάζεις από ένα αργό αυτοκίνητο σε ένα γρήγορο αυτοκίνητο», είπε ο Ajesh Patel.
Υπογράμμισε ότι τα οφέλη που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις είναι:

  • Αυξημένη αποτελεσματικότητα μάρκετινγκ.
  • Βελτιωμένη εμπειρία πελατών.
  • Μεγιστοποίηση της λειτουργικής παραγωγικότητας.

«Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τεχνητή νοημοσύνη για να προωθήσετε στοχευμένη, κερδοφόρα ανάπτυξη», πρόσθεσε.

Μεταξύ των τρόπων ενίσχυσης της αποτελεσματικότητας θα μπορούσε να είναι να γίνουν τα chatbots το πρώτο σημείο επαφής του πελάτη με μια ταξιδιωτική εταιρεία.

Και οι δύο περιέγραψε την τεχνητή νοημοσύνη ως «την πιο βαθιά τεχνολογία πάνω στην οποία εργάζεται η ανθρωπότητα σήμερα».
Ενθάρρυναν τις εταιρείες να «αγκαλιάσουν τις ευκαιρίες από την αρχή» για να δημιουργήσουν «αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες».