H πανδημία οδήγησε στην αύξηση των προτύπων υγιεινής στον ξενοδοχειακό κλάδο και προσαρμογή στις νέες νομικές απαιτήσεις, προκειμένου να προστατευθούν σχολαστικά οι επισκέπτες και οι εργαζόμενοι.

Ο κόμβος υγιεινής COVID-19 που αναπτύχθηκε από την GIATA επιτρέπει στα αδειοδοτημένα ξενοδοχεία GIATA να εμφανίζουν όλες τις πληροφορίες εσωτερικής υγιεινής καθώς και όλες τις ετικέτες ή τις σφραγίδες – που διατηρούνται από τα ξενοδοχεία απευθείας στο σύστημα “GIATA Drive”.

Με αυτόν τον τρόπο, καταγράφονται όλες οι διαδικασίες που εφαρμόζει το ξενοδοχείο, καλύπτοντας όλες τις περιοχές του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων δωματίων, εστιατορίου, μπαρ, λόμπι, χώρων σπα, πισίνας κ.λπ.

Με τη συνεργασία μεταξύ της Google και της GIATA, οι ξενοδόχοι μπορούν πλέον να διανέμουν τις πληροφορίες υγείας, υγιεινής και ασφάλειας απευθείας από τον λογαριασμό τους στο GIATA Drive στα επιχειρηματικά προφίλ τους στο Google, διασφαλίζοντας ότι οι πληροφορίες εμφανίζονται όχι μόνο στα κανάλια της GIATA, αλλά και στους χρήστες της Google παγκοσμίως.