Το κορυφαίο ταξιδιωτικό προϊόν που πωλείται αυτή τη στιγμή είναι οι κρουαζιέρες. Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία έκδοση του TMR’s Distribution Outlook, ερευνώντας 1.082 ταξιδιωτικούς συμβούλους. Συγκεκριμένα, το 51% ήταν είτε ιδιοκτήτες είτε διευθυντές ταξιδιωτικών γραφείων.
- Το 32% των ταξιδιωτικών προϊόντων που πωλούνταν από πρακτορεία ήταν στην κατηγορία της κρουαζιέρας, αριθμός που αυξήθηκε κατά 2% από 28% πέρυσι.
- Οι διακοπές all-inclusive κατέλαβαν ποσοστό 30%, ίδιο με το 2021.
- Τα αεροπορικά εισιτήρια ακολούθησαν με 17% και πτώση 1% από το 2021.
- Η διαμονή σε ξενοδοχεία με ποσοστό 14% κατέγραψε μείωση 16% το 2021.
Το γεγονός ότι η κρουαζιέρα είναι πλέον το κορυφαίο είδος διακοπών αποδεικνύει πόσο μακριά έχει προχωρήσει ο κλάδος από τις πρώτες μέρες της πανδημίας COVID-19.
Τώρα, τα πρακτορεία βλέπουν περισσότερο ενδιαφέρον για την κρουαζιέρα από ποτέ και οι σύμβουλοι το έχουν αναγνωρίσει.
Στην έρευνα, οι σύμβουλοι είπαν ότι θέλουν να επικεντρωθούν σε μεγάλο βαθμό στις εξής κατηγορίες:
- Στις κρουαζιέρες στα ποτάμια (61%).
- Στις κρουαζιέρες στον ωκεανό (56%).
Επιπλέον τάσεις που αποκαλύφθηκαν έχουν ως εξής :
- Τα ζευγάρια εξακολουθούν να είναι το κύριο προφίλ πελατών (το 93% των ερωτηθέντων το είπε).
- Οι συνεργασίες έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ (52% των ερωτηθέντων συσχετίστηκαν με μια κοινοπραξία, το 29% με έναν οικοδεσπότη, το 7% με ένα franchise και μόλις το 12% ανέφερε ότι δεν υπήρχε συνεργασία).
- Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας όταν πρόκειται για την επιλογή συνεργάτη προμηθευτή (το 79% των ερωτηθέντων το είπε).
- Τα διαδικτυακά μαθήματα κατάρτισης εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά δημοφιλή μεταξύ των συμβούλων (το 79% των ερωτηθέντων το είπε).