
Η βρετανική αγορά αναδεικνύεται «ξεκάθαρα η νούμερο ένα» για τα Ikos Resorts, σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων και μάρκετινγκ της εταιρείας, Lee Barker, στο πλαίσιο του εορτασμού των 10 χρόνων λειτουργίας της ελληνικής αλυσίδας.
Όπως εξήγησε σε webcast του Travel Weekly, «οι Βρετανοί κατάλαβαν τι είναι το Ikos πιο γρήγορα από οποιονδήποτε άλλον, και κλείνουν διακοπές πολύ νωρίτερα σε σχέση με τις υπόλοιπες αγορές».
Το πρώτο ξενοδοχείο, το Ikos Oceania, άνοιξε στη Χαλκιδική στις 27 Μαρτίου 2015, και ακολούθησε το Ikos Olivia την ίδια χρονιά. Η ανάπτυξη συνεχίστηκε με το Ikos Dassia στην Κέρκυρα (2018), το Ikos Aria στην Κω (2019), το Ikos Andalusia στην Ισπανία (2021), το Ikos Porto Petro στη Μαγιόρκα (2023) και το Ikos Odisia, επίσης στην Κέρκυρα (2023).
Το επόμενο βήμα έρχεται με το Ikos Kissamos, το οποίο ανοίγει την άνοιξη του 2025 στην Κρήτη, ενώ ακολουθούν το Ikos Pinomar στη Μαρμπέγια (2027) και το Ikos Cortesia στην Αλγκάρβε της Πορτογαλίας (2028).
«Είμαστε ελληνική οικογενειακή επιχείρηση και αυτό το ελληνικό DNA δεν χάνεται, ακόμα κι όταν πηγαίνουμε στην Ισπανία», τονίζει ο Barker. «Το προσωπικό είναι η ψυχή των Ikos – η μεγαλύτερη μας δύναμη».
Πολυτέλεια χωρίς περιορισμούς – και χωρίς βραχιολάκι
Το μοντέλο all-inclusive των Ikos είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένο στην απόλυτη εμπειρία πολυτέλειας, χωρίς περιορισμούς: όλα τα εστιατόρια είναι στη διάθεση των επισκεπτών, η εξυπηρέτηση δωματίου είναι πλήρως ενσωματωμένη στο πακέτο, και δεν υπάρχουν… βραχιολάκια.
Ο στόλος των 20 Tesla επιτρέπει στους επισκέπτες να εξερευνήσουν τον προορισμό, ενώ οι σουίτες Deluxe Collection αποτελούν το απόλυτο δείγμα εξατομικευμένης εμπειρίας.
Το 80%-85% της πελατείας είναι οικογένειες, όμως όλα τα resorts διαθέτουν και ειδικούς χώρους αποκλειστικά για ενήλικες.
Η μέση τιμή για διαμονή μίας εβδομάδας το καλοκαίρι ξεκινά από τις £15.000, ενώ οι τριών υπνοδωματίων σουίτες με ιδιωτική πισίνα φτάνουν τις £40.000-£50.000.
Νέες υπηρεσίες & αναβαθμίσεις
Η αλυσίδα συνεχίζει να επενδύει στην ανανέωση των μονάδων της:
• Το Ikos Olivia ανακαίνισε τους κοινόχρηστους χώρους και τα εστιατόρια το 2024, ενώ τώρα ανανεώνονται τα δωμάτια.
• Στο Ikos Porto Petro προστέθηκαν νέα γήπεδα padel και ποδοσφαίρου.
• Το Ikos Dassia απέκτησε νέο ιταλικό εστιατόριο «Enoteca».
• Το Ikos Aria παρουσιάζει τον νέο βοτανικό κήπο «Hippocrates Garden of Life».
Παράλληλα, εγκαινιάστηκαν νέες εμπειρίες όπως το Supper Club – υπηρεσία φύλαξης παιδιών κατά τη διάρκεια του δείπνου – και παιδικές θεραπείες spa, δείχνοντας την έμφαση της αλυσίδας στην οικογένεια και την ευεξία.
Η Βρετανία στο επίκεντρο της στρατηγικής
Η απόφαση της Ελλάδας να ανοίξει τα σύνορά της στους τουρίστες στη διάρκεια της πανδημίας βοήθησε στην εδραίωση του brand, ιδιαίτερα στη βρετανική αγορά, που παραμένει η σημαντικότερη για τα Ikos Resorts.
«Έχουμε ποσοστό επαναλαμβανόμενων πελατών στο 60%, κάτι εξαιρετικά υψηλό», σημειώνει ο Barker. «Μερικοί επιστρέφουν στο ίδιο resort, άλλοι δοκιμάζουν καινούργια».