Ολοκληρώθηκε πριν λίγες ημέρες το 2ο Workshop Τουρισμού και Γαστρονομίας στην αγορά της Γαλλίας, της Tourism Media & Events.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στην Λυών, μια ιδιαίτερα υποσχόμενη αγορά για την Ελλάδα, event που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία καθώς πραγματοποιήθηκε μπαράζ επιχειρηματικών συναντήσεων, μεταξύ ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών με τους σημαντικότερους τουριστικούς πράκτορες και touroperators που έχουν ως έδρα την ευρύτερη περιοχή.

Το ενδιαφέρον για την τουριστική περίοδο του 2023, όπως διεφάνη από τις συμμετοχές, ήταν εξαιρετικά υψηλό, ενώ οι Γάλλοι πράκτορες επέδειξαν ιδιαίτερη σπουδή σε νέους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, γεγονός που αποτελεί παρακαταθήκη και για ένα ιδιαίτερα θετικό 2023 από τη γαλλική τουριστική αγορά.

Υπογραμμίζεται ότι στο 2ο Greek Tourism and Gastronomy Workshop στη Γαλλία, συμμετείχαν 37 τουριστικοί πράκτορες.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & τροφίμων και της Πρεσβείας της Ελλάδος στην Γαλλία.
Τιμώμενη περιοχή ήταν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ συμμετείχαν μεταξύ άλλων, η Περιφέρεια Θεσσαλίας και η Περιφέρεια Κρήτης, ο Οργανισμός Τουρισμού Λουτρακίου ο δήμος Καρύστου κ.α. Επίσημος Χορηγός αερομεταφορών ήταν η AegeanAirlines και Χορηγός το «Ελληνικό Πρωϊνό» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας.

Επισημαίνεται ότι το workshop τίμησε απευθύνοντας χαιρετισμό, ο πρέσβης της Ελλάδας στην Γαλλία κος Δημήτριος Ζεβελάκης ο οποίος επισήμανε τους δεσμούς μεταξύ των δυο λαών, αναφέρθηκε στη δυναμική του γαλλικού τουρισμού στην ελληνική αγορά προσδοκώντας μια ιδιαίτερα θετική χρονιά για την Ελλάδα το 2023.

Η εκδήλωση μετά το πέρας των B2B συναντήσεων, περιλάμβανε παρουσίαση, της τιμώμενης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας από την κα Μαριάννα Σκουλαρικά, της Περιφέρειας Θεσσαλίας από τον κ. Αργύρη Μεργιά και της Περιφέρειας Κρήτης από τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης Τουρισμού, κ. Νίκο Αλεξάκη.

Σημειώνεται τέλος, ότι οι επόμενες εκδηλώσεις της Tourism Media & Events το 2023 που αφορούν στην προβολή του ελληνικού τουρισμού, είναι στην Στοκχόλμη στις 27 Απριλίου, στο Αμάν της Ιορδανίας στις 11 Μαΐου, στην Γάνδη για την αγορά της Μπενελούξ στις 26 Οκτωβρίου, στη Νέα Υόρκη για την luxury αγορά της Βορείου Αμερικής στις 14 Νοεμβρίου και στην Βαρσοβία στις 12 Δεκεμβρίου.