Η ταξιδιωτική σεζόν στην Ευρώπη καλά κρατεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις σχεδόν 300 αμερικανών ταξιδιωτικών συμβούλων της TravelAgeWest που απάντησαν στην τελευταία έρευνα Need to Know.

Μάλιστα, οι περισσότεροι αναμένουν ότι τα ευρωπαϊκά ταξίδια θα αυξηθούν ελαφρά (43%) ή θα παραμείνουν στα ίδια (36%) το 2025.

  • Περίπου οι μισοί (48%) των ερωτηθέντων λένε ότι οι ευρωπαϊκές κρατήσεις τους είναι υψηλότερες αυτό το καλοκαίρι από πέρυσι.
  • Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) αναφέρουν ότι οι πελάτες δεν ανησυχούν για τον υπερτουρισμό στην Ευρώπη. Μάλιστα, τα υψηλά αεροπορικά εισιτήρια (36%) και οι υψηλές τιμές γενικότερα (33%) είναι οι κορυφαίοι παράγοντες που επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις φέτος.
  • Γενικά, οι περισσότεροι πράκτορες δηλώνουν ότι η μεγαλύτερη αλλαγή στις ευρωπαϊκές διακοπές είναι ο προτιμώμενος χρόνος, καθώς το 38% αναφέρει ότι οι πελάτες κάνουν κράτηση για άλλες εποχές του χρόνου εκτός από το καλοκαίρι.
  • Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων στην έρευνα (58%) δηλώνει επίσης ότι οι πελάτες αναζητούν άλλους προορισμούς εκτός από την Ευρώπη για τις καλοκαιρινές τους διακοπές φέτος.

Κορυφαία ταξίδια

Κορυφαίοι προορισμοί είναι οι κρουαζιέρες σε θάλασσα ή ποτάμια (54%), σε περιοχές όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς (48%) καθώς και η Καραϊβική (46%).

Οι βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ που διαμορφώνουν να προσαρμοστούν στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών έχουν ως εξής :

  • Προωθούν ταξίδια εκτός χρονικών περιόδων αιχμής (59%).
  • Αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων χαμηλότερου κόστους (43%).
  • Προβολή εναλλακτικών ευρωπαϊκών προορισμών (40%).
  • Συνεργασία με διαφορετικές εταιρείες διαχείρισης προορισμών ή ταξιδιωτικούς συνεργάτες (31%).
  • Δίνουν έμφαση στις ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων (26%).