Μια νέα παγκόσμια προώθηση που έχει σχεδιαστεί για να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες να επιλέξουν τη Σιγκαπούρη ως τον επόμενο ταξιδιωτικό προορισμό τους θα παρουσιαστεί σε έξι χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το «Made in Singapore» αντικαθιστά τη διεθνή εκστρατεία ανάκαμψης «SingapoReimagine» του Οργανισμού Τουρισμού της Σιγκαπούρης που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2020 για να αναζωπυρώσει το πάθος για ταξίδια στον προορισμό.

Η νέα πρωτοβουλία υπογραμμίζει τις «ουσιαστικά εμπειρίες της Σιγκαπούρης» από εμβληματικά αξιοθέατα.

Στόχος του είναι να διατηρήσει τη Σιγκαπούρη στην κορυφή του μυαλού και να συνδεθεί με διαφορετικούς ταξιδιώτες, προβάλλοντας τα βασικά χαρακτηριστικά της χώρας – έναν εμπνευσμένο «προορισμό πόλης στη φύση» με ρίζες στην ισχυρή πολυπολιτισμική κληρονομιά.

Οι βασικές αγορές που στοχεύουν περιλαμβάνουν την Κίνα, την Ινδία, την Ινδονησία, τη Νότια Κορέα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

Πέρα από τον κινηματογράφο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η καμπάνια θα περιλαμβάνει ενεργοποιήσεις εντός της αγοράς, συνεργασίες στον κλάδο, συνεργασίες με δημιουργούς περιεχομένου, καθώς και οικογενειακά ταξίδια για media και influencers.

Ο βοηθός διευθύνων σύμβουλος του ομίλου μάρκετινγκ STB, Kenneth Lim, δήλωσε: «Η καμπάνια Made in Singapore στηρίζεται στην επωνυμία προορισμού μας Passion Made Possible, η οποία ενσαρκώνει το πνεύμα της Σιγκαπούρης για εκπλήρωση μεμονωμένων παθών και δημιουργία νέων δυνατοτήτων.

«Μέσω αυτής της τελευταίας καμπάνιας, θα θέλαμε να ενισχύσουμε τη Σιγκαπούρη ως έναν προορισμό που μετατρέπει τη φαντασία σε πραγματικότητα.

«Στόχος μας είναι να δείξουμε πώς οι καθημερινές συνηθισμένες στιγμές γίνονται εξαιρετικές και αξέχαστες, βιώνονται μόνο στη Σιγκαπούρη – για να εμπνεύσουμε τα ταξίδια εδώ».