Μια εξαιρετικά σημαντική δράση τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης διοργανώθηκε την Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου, στο εστιατόριο Strefa Restauracja & Bar στη Βαρσοβία της Πολωνίας, με σκοπό την παρουσίαση της Περιφέρειας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό για όλο το χρόνο.
Διακεκριμένοι δημοσιογράφοι, διάσημοι Πολωνοί bloggers και influencers, αντιπρόσωποι κορυφαίων ταξιδιωτικών ΜΜΕ και τουριστικών φορέων, καθώς και εκπρόσωποι της Ελληνικής Πρεσβείας στην Βαρσοβία, είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία περιήγησης στην περιοχή και να γνωρίσουν τα θέλγητρα της, στα πλαίσια της προωθητικής καμπάνιας της ΠΑΜΘ με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».
Επιπλέον, παρουσιάστηκαν και δύο νέα βίντεο της Περιφέρειας, το βίντεο με θέμα την Γαστρονομία και το βίντεο με θέμα τις Παραλίες.
Η εντυπωσιακή ποιότητα και η επαγγελματική παραγωγή αυτών των βίντεο προσθέτουν ακόμη περισσότερη αξία στην προβολή της Περιφέρειας.
Οι καλεσμένοι που παρέστησαν στην εκδήλωση εξέφρασαν την ενθουσιώδη τους ανταπόκριση και την εκτίμησή τους για τα βίντεο, δημιουργώντας θετικές εντυπώσεις για την περιοχή.
Στην ειδική δράση παρευρέθηκαν επίσης τα στελέχη της Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Σγούρος Γεώργιος και κ. Γεώργιος Παναγόπουλος.
Η επίσημη παρουσίαση της Περιφέρειας διεξήχθη από την κ. Πάττυ Κωνσταντινίδου, μέλος της ομάδας τουριστικής προβολής της ΠΑΜΘ.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ενημέρωσε τους επίτιμους προσκεκλημένους για τα βασικά χαρακτηριστικά της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Επισήμανε τους κυριότερους φυσικούς, ιστορικούς και πολιτιστικούς θησαυρούς της περιοχής, επισημαίνοντας τα στοιχεία που καθιστούν τον προορισμό αυτό ξεχωριστό.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, η Διευθύντρια του Γραφείου του ΕΟΤ Πολωνίας και Τσεχίας, κα. Νικολέτα Νικολοπούλου.
Η εν λόγω δράση προβολής της ΠΑΜΘ στη Βαρσοβία αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού που έχει ως βάση την καμπάνια «Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα». Βασικό ζητούμενο είναι η ανάδειξη μιας ιδιαίτερα θετικής εικόνας της ΠΑΜΘ στην Πολωνική αγορά, προκείμενου να ενταχθεί η Περιφέρεια στις πρώτες επιλογές των επαγγελματιών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.