“Βροχή” από like σε σελίδα υπαλλήλου της AirAsia στο Facebook, λόγω αγάπης, στοργής και…φιλιών στις αποσκευές.

Με αυτό τον πρωτότυπο επικοινωνιακό τρόπο η αεροπορική εταιρεία δηλώνει ότι αλλάζει τους τρόπους της για την ασφαλή μεταφορά των αποσκευών. Αφορμή ένα βίντεο με το κατεσταρμένο ποδήλατο επιβάτη, από λάθος χειρισμούς των υπαλλήλων αποσκευών.

Οι 19 φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν στο Facebook από τον υπάλληλο της AirAsia, Mohd Amir Izzat, που δείχνουν υπαλλήλους τoυ τμήματος αποσκευών να αγκαλιάζουν και να φιλούν τσάντες και βαλίτσες, συγκέντρωσαν 10.000 likes.

Και η λεζάντα των φωτογραφιών: “Αγαπητή τσάντα, δεν έχει σημασία πόσο βάρος είναι η τσάντα, θα την χειριστούμε με φιλιά και φροντίδα…love you bag. Όλοι μας απολογούμαστε για το λάθος μας. Μείνετε συντονισμένοι με την Airasia”.

Οι επιβάτες ωστόσο σχολιάζουν στο δημοσίευμα στο Facebook ότι “δεν χρειάζεται να τις φιλήσετε, απλώς να τις χειρίζεστε με προσοχή” ή “δεν θα ήμουν χαρούμενος αν αυτό συνέβη στην τσάντα μου”.

Οσον αφορά στο περιστατικό με το ποδήλατο ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας Riad Asmat ζήτησε συγγνώμη και ανακοίνωσε ότι δεν θα υπάρχει χρέωση για τη μεταφορά ποδηλάτων τον Απρίλιο.

“Ως ποδηλάτης, είπε χαρακτηριστικά, ήμουν αρκετά ενοχλημένος όταν είδα τις ενέργειες του προσωπικού μας. Βεβαιωθείτε ότι έχουμε αναλάβει δράση, εξετάζουμε το ζήτημα πολύ σοβαρά και ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τον εαυτό μας”.