
Μία επιστολή με εξηγήσεις πήραν οι τακτικές πελάτες της Aegean. Θέμα της οι καθυστερήσεις στις πτήσεις της φέτος το καλοκαίρι.
Όπως εξηγεί ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean Δημήτρης Γερογιάννης, που υπογράφει και την επιστολή “οι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειονότητα προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας”.
“Οι καθυστερήσεις αναφέρει ο κ.Γερογιάννης είναι συχνές και μερικές φορές με σημαντική διάρκεια.
Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να απολογηθούμε, γιατί η εμπιστοσύνη σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο.
Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται, δημιουργώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις που επιβαρύνουν ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές πτήσεις.
Βεβαίως, η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας δεν είναι στην δικαιοδοσία μας.Καταβάλουμε όμως κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του προβλήματος.
Παράλληλα, εφαρμόζουμε αυστηρά την ευρωπαϊκή νομοθεσία για αποζημιώσεις και επιπροσθέτως την διαχρονική μας πολιτική παροχής δωρεάν εισιτηρίων. Γνωρίζουμε όμως ότι κάποιες φορές αυτό δεν είναι αρκετό.
Ο σκοπός της επικοινωνίας μας αυτής, είναι να σας ευχαριστήσουμε για ακόμα μία φορά για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε, αλλά και για την κατανόησή σας σε αυτήν την δύσκολη περίοδο.
Φυσικά, θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μεθοδικά και να επενδύουμε στους ανθρώπους και στον στόλο μας, για να συνεχίσουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή σας.”