Η Boeing βρήκε κατασκευαστικά ελαττώματα σε μερικά από τα 787 αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων σε περιοχές όπου τα μέρη της ατράκτου συνδέονται μεταξύ τους, το τελευταίο μειονέκτημα για τον κατασκευαστή του αεροσκάφους του οποίου το 737 Max εξακολουθεί να είναι γειωμένο μετά από δύο θανατηφόρα ατυχήματα.
Η εταιρεία δήλωσε την Παρασκευή ότι οκτώ αεροπλάνα πρέπει να επιθεωρηθούν και να επισκευαστούν πριν τους επιτραπεί να πετάξουν, και επικοινώνησε με τις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες απέσυραν αυτά τα αεροπλάνα από την υπηρεσία.
Η Boeing αρνήθηκε να προσδιορίσει τις εμπλεκόμενες αεροπορικές εταιρείες, αλλά η United Airlines, η Air Canada και η Singapore Airlines επιβεβαίωσαν ότι η καθεμία έχει ένα αεροπλάνο που έχει προσγειωθεί για έλεγχο.
Η Boeing Co. είπε ότι ανακάλυψε “δύο διαφορετικά κατασκευαστικά ζητήματα” προς τα πίσω ορισμένων 787 που σημαίνει ότι τα αεροπλάνα δεν πληρούν τα πρότυπα σχεδίασης. Η εταιρεία είπε ότι ενημέρωσε την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας και προσπαθεί να προσδιορίσει την αιτία του προβλήματος.
Το ζήτημα αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το The Air Current, το οποίο ανέφερε ότι ήταν το πρώτο γνωστό παράδειγμα ενός διαρθρωτικού προβλήματος με την άτρακτο ανθρακονήματος του αεροσκάφους που προκαλεί κυρίως την Boeing να πει στις αεροπορικές εταιρείες να προσγειώνονται 787.
Το 787, το οποίο η Boeing αποκαλεί Dreamliner, άρχισε να λειτουργεί σε πολλές αεροπορικές εταιρείες το 2011 και έγινε δημοφιλές στις αεροπορικές εταιρείες για μεγαλύτερες διαδρομές λόγω του μεγέθους και της απόδοσης καυσίμου. Η Boeing έχει παραδώσει σχεδόν 1.000 από αυτά.
Το 2013, όταν υπήρχαν περίπου 50 787 σε λειτουργία, τα αεροσκάφη γειώθηκαν παγκοσμίως για τρεις μήνες μετά την υπερθέρμανση των δύο μπαταριών, συμπεριλαμβανομένης της Japan Airlines 787 που ήταν σταθμευμένη στο αεροδρόμιο Logan της Βοστώνης.
Οι ρυθμιστικές αρχές επέτρεψαν στα 787 να ξαναρχίσουν να πετούν αφού η Boeing επανασχεδίασε το περίβλημα γύρω από μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται για βοηθητικά συστήματα ισχύος, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρικού συστήματος στο πιλοτήριο.
Πέρυσι, η Singapore Airlines προσγειώθηκε δύο από τα 787 της αφού διαπίστωσε ότι οι λεπίδες ανεμιστήρων σε ορισμένους κινητήρες Rolls Royce επιδεινώθηκαν γρηγορότερα από το αναμενόμενο.