Στόχος της εταιρείας είναι η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Ευρώπη

Στη φετινή έκθεση Marketing Week Live 2015, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στα τέλη Απριλίου συμμετείχε η Cloudbiz.

CLOUDBIZ1

Η έκθεση Marketing Week Live αποτελεί κορυφαίο και δημοφιλές marketing event της Αγγλίας και διοργανώνεται τα τελευταία πέντε χρόνια, προσφέροντας σε στελέχη της Διαφήμισης και του Marketing πρόσβαση στις καλύτερες εταιρείες του κλάδου. Σκοπός της έκθεσης είναι να προσφέρει μία εμπειρία ουσιαστικής αλληλεπίδρασης και ενημέρωσης, ώστε οι επισκέπτες από τους όλους επιχειρηματικούς κλάδους να βρίσκουν καινοτόμες, δημιουργικές ιδέες και αποτελεσματικούς τρόπους προκειμένου να:

  • αξιοποιήσουν τη δυναμική των νέων ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας και το νέο ρόλο του ψηφιακού περιεχομένου
  • ανακαλύψουν νέες, έξυπνες προωθητικές ενέργειες, ώστε να ενισχύσουν την επίδοση και αναγνωρισιμότητα της εταιρείας τους, καθώς και τη σχέση τους με τον καταναλωτή

Η Cloudbiz, στο πλαίσιο της εξωστρέφειάς της και με στόχο την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην αγορά του Λονδίνου και στις υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης, ήρθε σε επαφή με στελέχη από το χώρο του Μάρκετινγκ, ενημερώνοντας για τα επιτυχημένα προγράμματα επιβράβευσης πελατών (loyalty) που υλοποιεί μέσα από βέλτιστες πρακτικές, όπως η ποιοτική συλλογή στοιχείων, η ανάλυση αυτών με μαθηματικά μοντέλα και εργαλεία και η αύξηση πωλήσεων μέσω στοχευόμενης επικοινωνιακής στρατηγικής.

Ευάγγελος Καραλής CEO Cloudbiz και Φανή Χαρμπή Γενική Διευθύντρια Cloudbiz
Ευάγγελος Καραλής CEO Cloudbiz και Φανή Χαρμπή Γενική Διευθύντρια Cloudbiz

Ο κ. Ευάγγελος Καραλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Cloudbiz, δήλωσε σχετικά: «Στόχος μας για το 2015 αλλά και για το μέλλον είναι να επεκτείνουμε περαιτέρω τις δραστηριότητες μας εντός και εκτός των εθνικών μας συνόρων. Στο πλαίσιο αυτό, επενδύουμε σταθερά στην εξωστρέφεια μας και έχουμε εντάξει στο business plan της εταιρείας μας τη συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, προκειμένου να προχωρήσουμε σε νέες, δυναμικές συνεργασίες, εξελίσσοντας τις βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζουμε με επιτυχία όλα αυτά τα χρόνια στο χώρο των loyalty προγραμμάτων και των CRM συστημάτων».

Σημειώνεται ότι στη φετινή  έκθεση συμμετείχαν συνολικά 130 εταιρείες, ενώ οι επισκέπτες στο περίπτερο της Cloudbiz ξεπέρασαν τα 500 άτομα, με την πλειοψηφία αυτών να αποτελείται από υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών.