Της Εύας Οικονομάκη

Μέσα στο επόμενο τρίμηνο θα έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του www.visitgreece.gr, της επίσημης ηλεκτρονικής σελίδας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), με την Cosmote, σύμφωνα με πληροφορίες του tourismtoday, να είναι η ανάδοχος εταιρεία που θα αναλάβει το έργο, στο πλαίσιο σχετικού διαγωνισμού που πραγματοποίησε ο Οργανισμός.

H υπογραφή της σχετικής σύμβασης θα γίνει μέσα στο επόμενο 10ήμερο, με στόχο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου να έχει αναδιαμορφωθεί το site του ΕΟΤ. Απώτερη επιδίωξη της διοίκησης του ΕΟΤ είναι το visitgreece να αναδειχθεί διεθνώς στην κύρια και βασική πηγή πληροφόρησης για τον ελληνικό τουρισμό, με το πλέον λειτουργικό για τον χρήστη λογισμικό.

Βασικό ζητούμενο του διαγωνισμού είναι η τεχνική βελτίωση portal και η εφαρμογή νέων τεχνολογιών, με στόχο την αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση για να είναι πιο φιλικό στο χρήστη, την ενημέρωση βασικού περιεχομένου και τη βελτίωσή του με νέα δεδομένα, αλλά και τη γενικότερη αναβάθμιση της ιστοσελίδας ώστε να ανταποκρίνεται στα νέα ζητούμενα της αγοράς και των επισκεπτών ως ένα κεντρικό portal προβολής του τουριστικού μας προϊόντος στο εξωτερικό.

«Υπέγραψα την διακήρυξη ανοιχτού διαγωνισμού για την ριζική αναβάθμιση του visitgreece.gr, του κεντρικού portal προβολής του τουρισμού της χώρας μας. Έχουμε κάνει μία καλή προετοιμασία το τελευταίο διάστημα, όσον αφορά το νέο visitgreece και ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε στην υλοποίησή του. Το χρειάζεται η χώρα μας το έχει ανάγκη ο τουρισμός μας. Άλλωστε η επόμενη μέρα της σημερινής κρίσης πρέπει να μας βρει, όσο το δυνατόν, πιο έτοιμους και πιο δυνατούς», είχε πει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, κατά την προκήρυξη του διαγωνισμού.

Στα σκαριά δύο ακόμη καμπάνιες

Την ίδια στιγμή, και μετά την παρουσίαση της καμπάνιας «Destination Greece Health First» για το ασφαλές άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, ο ΕΟΤ, το υπουργείο Τουρισμού και η Marketing Greece ετοιμάζουν δύο ακόμη καμπάνιες στο πλαίσιο της επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο επόμενο 20ήμερο θα είναι έτοιμη η προωθητική ενέργεια για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού, προϋπολογισμού 1,5 εκατ. ευρώ, ενώ μέσα στον Αύγουστο θα επικοινωνηθεί και η καμπάνια για το rebranding των νησιών που έχουν δεχθεί τον μεγαλύτερο όγκο των προσφυγικών ροών.

Για τη συγκεκριμένη καμπάνια ο ΕΟΤ έχει εξασφαλίσει κονδύλια ύψους 2 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. Στο επίκεντρο αυτής της καμπάνιας θα βρεθούν τα νησιά Χίος, Λέσβος, Κως, Λέρος και Σάμος.

Η νέα τουριστική προβολή θα αναδείξει την ποικιλομορφία των ταξιδιωτικών προορισμών των νησιών και τους αρχαιολογικούς χώρους, τη γαστρονομική παράδοση και τα τοπικά προϊόντα, τον πολιτισμικό πλούτο και τη διασύνδεσή τους με τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Παράλληλα, ο ΕΟΤ θα «τρέξει» το πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων η Tui και η jet2.