«Υπομονή και κατανόηση» ζήτησε ο διευθύνων σύμβουλος της Emirates, Τιμ Κλαρκ, από τους επιβάτες της αεροπορικής εταιρείας για την ταλαιπωρία που υπέστησαν λόγω των πλημμυρών και το χάος που προκλήθηκε στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι την περασμένη εβδομάδα.
«Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μας συγγνώμη σε κάθε πελάτη που τα ταξιδιωτικά του σχέδια διαταράχθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου», έγραψε ο Τιμ Κλαρκ σε επιστολή του που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας.
«Γνωρίζουμε ότι η αντίδρασή μας δεν ήταν τέλεια. Αναγνωρίζουμε και κατανοούμε την απογοήτευση των πελατών μας λόγω της συμφόρησης, της έλλειψης πληροφοριών και της σύγχυσης στους τερματικούς σταθμούς. Αναγνωρίζουμε ότι οι μεγάλες ουρές και οι χρόνοι αναμονής ήταν απαράδεκτοι» πρόσθεσε.
Η αεροπορική εταιρεία άλλαξε δεκάδες πτήσεις την Τρίτη, καθώς μαίνονταν η καταιγίδα και «τις επόμενες 3 ημέρες έπρεπε να ακυρώσουμε σχεδόν 400 πτήσεις και να καθυστερήσουμε πολλές περισσότερες, καθώς οι εργασίες εξακολουθούσαν να αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω έλλειψης προσωπικού και προμηθειών» ανάφερε.
Ο Κλαρκ δήλωσε ότι το προσωπικό του έκανε ό,τι μπορούσε για να αντιμετωπίσει την πρωτοφανή κατάσταση και ότι η αεροπορική εταιρεία «έστειλε πάνω από 100 εθελοντές υπαλλήλους για να φροντίσουν τους πελάτες» δίνοντας προτεραιότητα σε ιατρικά περιστατικά, ηλικιωμένους και άλλους ευάλωτους ταξιδιώτες.
Ο επικεφαλής της Emirates αποκάλυψε ότι διατέθηκαν πάνω από 12.000 δωμάτια ξενοδοχείων για τους πελάτες στο Ντουμπάι, καθώς και 250.000 κουπόνια γευμάτων. Η αεροπορική εταιρεία έχει ακόμη περισσότερες από 30.000 αποσκευές να επιστρέψει στους πελάτες.
«Συγκροτήσαμε μια ομάδα εργασίας για να ταξινομήσουμε, να ταυτοποιήσουμε και να παραδώσουμε στους ιδιοκτήτες τους περίπου 30.000 αποσκευές που έχουν απομείνει», ανέφερε ο Κλαρκ. «Θα χρειαστούμε μερικές ημέρες ακόμη» ανέφερε ζητώντας από τους πελάτες «υπομονή και κατανόηση».