Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πάνω από το 80% των ταξιδιωτών αναζητούν για πρώτη φορά στην Google τουριστικούς πράκτορες, όπως αποκαλύπτει η παγκόσμια μηχανή αναζήτησης.

  • Το 40% έκανε κράτηση σε μια εταιρεία που δεν είχε χρησιμοποιήσει πριν.
  • Το 59% θα χρησιμοποιήσει έναν τουριστικό πράκτορα για να προγραμματίσει και να προσαρμόσει το επόμενο ταξίδι του.
  • Το 76% των πρακτόρων βλέπει αύξηση των πελατών σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία.

Η τάση θα συνεχιστεί και τον επόμενο χρόνο

«Οι ταξιδιώτες είναι τώρα πιο ανοιχτοί να κάνουν αγορές από μια νέα ταξιδιωτική εταιρεία, δήλωσε ο Finnbar Cornwall, επικεφαλής της ταξιδιωτικής βιομηχανίας της Google, μιλώντας στην Παγκόσμια Εβδομάδα Ταξιδιών στο Λονδίνο.

Με όλη την αβεβαιότητα σχετικά με τα ταξίδια, βλέπουμε περισσότερα άτομα να λαμβάνουν βοήθεια από τουριστικούς πράκτορες. Και να ζητούν συμβουλές σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία.

Σίγουρα τον επόμενο χρόνο περισσότεροι άνθρωποι θα επιλέξουν πράκτορες για τον σχεδιασμό του ταξιδιού τους».

Οι ανησυχίες των ταξιδιωτών στην κράτηση

Οι τρεις πρώτες ανησυχίες αφορούσαν την πανδημία, η τέταρτη στο κόστος, όπως υπογράμμισε η Meg Elzea, διευθύντρια παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας στην Google.

«Το κόστος είναι ένας παράγοντας που βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών, τόνισε.

Το 23% επηρεάστηκε από την τιμή, τις ανταμοιβές και την αξία. Περίπου το ένα πέμπτο των πελατών αναζητούν οικονομικές εγγυήσεις που σχετίζονται με επιστροφές χρημάτων όταν σκέφτονται να κάνουν κράτηση ταξιδιού.

Ο καταναλωτής πριν από την πανδημία μπορεί να μην είναι απαραίτητα ο καταναλωτής που θα έχουν οι ταξιδιωτικές εταιρείες, στο μέλλον».

Σε μια πρόσφατη έρευνα της Google, το 55% των ερωτηθέντων είπε πως αναμένει τα ταξίδια αναψυχής για να ξεφύγει.

Όλες οι γενιές ταξιδιωτών -εκτός από τους Baby Boomers- δήλωσαν ότι θέλουν να ξοδέψουν χρήματα για ταξίδια. Με την Gen Z σε υψηλότερη συχνότητα 82%.