Η Google έχει επισημάνει τρεις τάσεις στον τομέα των ταξιδιών, δέκα μήνες μετά την εμφάνιση του κορωνοϊού.
Σε αυτές τις τάσεις αναφέρθηκε η Λώρα-Μαρί Αρενς, επικεφαλής αναζήτησης ταξιδιού της Google σε Ασία-Ειρηνικό, κατά τη διάρκεια της εικονικής εκδήλωσης WebinTravel Travel Zero.0.

Οι τρεις τάσεις που βλέπει στον τομέα των ταξιδιών

  1. Η αβεβαιότητα. Τον Ιούλιο το 84% των αναζητήσεων αφορούσαν πληροφορίες για το κλείσιμο των συνόρων, τις απαγορεύσεις ταξιδιού και τις απαιτήσεις εισόδου.
  2. Υγεία και την ασφάλεια. Έρευνα της Google σε ολόκληρη την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού τον Αύγουστο, η οποία αποκάλυψε ότι ο κίνδυνος μόλυνσης από τον ιό παρέμεινε εμφανής για τα ταξίδια.
  3. Εγχώρια ταξιδιωτική ζήτηση. Οι ταξιδιώτες επιλέγουν τοπικούς και λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς.

Τα ιδιωτικά καταλύματα ανακάμπτουν γρηγορότερα από τα ξενοδοχεία σε παγκόσμια κλίμακα

Τα ιδιωτικά καταλύματα ανακάμπτουν επίσης γρηγορότερα από άλλους τύπους φιλοξενίας παγκοσμίως. Αυτό δείχνει μελέτη της Google τον Αύγουστο.

“Η ενοικίαση διακοπών θεωρείται ασφαλέστερη, εξηγεί η Λώρα-Μαρί Αρενς. Είναι πιο εύκολη στην άσκηση κοινωνικής απόστασης και μπορείτε να διαχειριστείτε το δικό σας φαγητό”.

Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, λέει. Με τους Κινέζους καταναλωτές να πιστεύουν ότι τα ξενοδοχεία είναι ασφαλέστερα, μόνο το 12% βλέπει τα ενοικιαζόμενα με τον ίδιο τρόπο.