Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Google χρησιμοποιεί τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη για να ενισχύσει τα εργαλεία αναζήτησης και μάρκετινγκ σε ταξίδια.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσής της στο Google Marketing Live αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία μοιράστηκε μια σειρά από ενημερώσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός παραδείγματος για το πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει η εμπειρία δημιουργίας αναζήτησης (SGE).

Ο Vidhya Srinivasan, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής διαφήμισης στην Google, έδειξε πώς η διαφήμιση θα μπορούσε να ενσωματωθεί εγγενώς στις εμπειρίες, παρουσιάζοντας στους καταναλωτές μια στιγμιότυπο του τι να κάνουν και πώς να την αγοράσουν.

Για παράδειγμα, η αναζήτηση ενός ταξιδιού στη Χαβάη με παιδιά θα μπορούσε να δώσει προτάσεις για το τι πρέπει να κάνετε και να ενεργοποιήσει επακόλουθες ερωτήσεις, όπως βοήθεια σχετικά με την προμήθεια ενός παιδικού σακιδίου πεζοπορίας με σχετικές διαφημίσεις για την πραγματοποίηση μιας αγοράς.

Ο Vidhya Srinivasan είπε ότι η νέα δυνατότητα βρίσκεται στο πλαίσιο της «μεταφοράς από ερώτηση σε ερώτηση» και της δημιουργίας μιας κατάλληλης διαφήμισης.

Είπε ότι ο καταναλωτής μπορεί στη συνέχεια να ρωτήσει «πόσο εύκολο είναι να μάθω να σερφάρω» και γνωρίζοντας -με την τεχνολογία- ότι η ερώτηση σχετίζεται με παιδιά και ότι ο προορισμός είναι το Maui παρουσιάζει σχετικά αποτελέσματα και διαφημίσεις.

Το παράδειγμα ταξιδιού στη Χαβάη χρησιμοποίησε το GetYourGuide, το οποίο επίσης μόλις παρουσίασε την προσθήκη ChatGPT, για να δείξει πώς η τεχνητή νοημοσύνη (AI) θα μπορούσε να δημιουργήσει αντίγραφο που συγκεντρώνει τα στοιχεία που αναζητούνται από τον καταναλωτή και τις κατάλληλες διαφημίσεις.

Η Google έδειξε επίσης πώς η AI θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία εικόνων για διαφημιστικές καμπάνιες μέσω ενός νέου εργαλείου Product Studio.

Η τεχνολογία στοχεύει να βοηθήσει τις εταιρείες να ξεχωρίσουν μέσω της δημιουργίας ελκυστικών εικόνων. Για παράδειγμα, το Product Studio δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσθέσουν μια περιγραφή για το πώς θέλουν να φαίνεται το φόντο (π.χ. παραλία, φυτά, βουνά). Στη συνέχεια, το εργαλείο παρέχει τέσσερις επιλογές.