Η Hotelbeds, ανακοίνωσε την λειτουργία υπηρεσίας chatbot Bedsy, που θα είναι διαθέσιμη και στους πελάτες της Bedsonline.

H Bedsy είναι ένα chatbot που μπορεί να χειριστεί ερωτήσεις για κρατήσεις, να παρέχει έναν αριθμό επιβεβαίωσης προμηθευτή σε πραγματικό χρόνο και ταυτόχρονα να παρακολουθεί απεριόριστο αριθμό πελατών.
Και μπορεί να εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο για τους πελάτες και να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα των κέντρων επικοινωνίας της εταιρείας.

Και να κατευθύνει τους πελάτες σωστά για πολλά άλλα καθημερινά αιτήματα και ερωτήματα κράτησης. Όπως πώς να στείλετε ένα ειδικό αίτημα στο ξενοδοχείο ή συνδέσμους για πρόσβαση στις πληροφορίες του ξενοδοχείου.

Τόσο το Bedsy όσο και το Livechat αποτελούν μέρος του «SelfSeT», ένα κιτ εργαλείων αυτοεξυπηρέτησης που ξεκίνησε πρόσφατα από το Hotelbeds. Και έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους πελάτες να επιλύσουν τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα τους με τον ταχύτερο και πιο βολικό τρόπο.

Και τα δύο είναι ήδη διαθέσιμα σε περισσότερους από 60.000 συνεργάτες της Hotelbeds και της Bedsonline σε όλο τον κόσμο. Συμπεριλαμβανομένων ταξιδιωτικών πρακτόρων, ταξιδιωτικών πρακτορείων, αεροπορικών εταιρειών και προγραμμάτων εξαργύρωσης πόντων – με εξαίρεση την Ιαπωνία και την Κίνα.